pölli
Pitäis lähteä pihalle mutta ei ole semmosia kesäisempiä kenkiä.. Niin kehtaako laittaa ruskeat caprihousut ja ruskeat feikkicrocsit?
Mää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kingis:totkai kehtaa! B) kuka hullu ostaa aitoja?
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja kingis:totkai kehtaa! B) kuka hullu ostaa aitoja?
Mä käyn mun feikeillä kaupassa ja joka paikassa. Töihin en ole (vielä) laittanut.Alkuperäinen kirjoittaja pölli:Pitäis lähteä pihalle mutta ei ole semmosia kesäisempiä kenkiä.. Niin kehtaako laittaa ruskeat caprihousut ja ruskeat feikkicrocsit?
No daa.. Niinkö.. no jos ei kuitenAlkuperäinen kirjoittaja daa:Ei kehtaa kun ne jalassa kuuluu kontata!
Daa.
Komppi! Musta on ihan sama onks ne feikit vai aidot, koska kummatkin näyttää ihan kauheilta! :/Alkuperäinen kirjoittaja .:Crocsit jalassa ei kehtaa lähteä mihinkää, oli ne sitten feikit tai aidot. Noloa.
En minä nyt ajattele että ne nyt kauheen hienot on, mutta mukavat ja helpot pistää jalkaan. Muutenhan kävelisin korkkareilla jos vaan koivet kestäis.. ne on hienojaAlkuperäinen kirjoittaja versatile:Mun mielestä ihmiset välittää liikaa siitä mistä kukakin nyt pitää. Kaikki ei pidä edes aidoista crocseita kuten esimerkiksi minä. Mutta ei sun tarvi välittää mun mielipiteestä jos ne on sun omasta mielestä hienot. En mäkään jätä pitämättä legginsejä sen takia että osa ihmisistä ajattelee mun kävelevän kalsareissa.
Sinne vaan pihalle ne jalassa!
Vähän sama. Korkkareita löytyy kaapista vaikka millä mitalla kun ne on niin ihania, mutta silti mun jalkoihin aina eksyy balleriinat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En minä nyt ajattele että ne nyt kauheen hienot on, mutta mukavat ja helpot pistää jalkaan. Muutenhan kävelisin korkkareilla jos vaan koivet kestäis.. ne on hienojaAlkuperäinen kirjoittaja versatile:Mun mielestä ihmiset välittää liikaa siitä mistä kukakin nyt pitää. Kaikki ei pidä edes aidoista crocseita kuten esimerkiksi minä. Mutta ei sun tarvi välittää mun mielipiteestä jos ne on sun omasta mielestä hienot. En mäkään jätä pitämättä legginsejä sen takia että osa ihmisistä ajattelee mun kävelevän kalsareissa.
Sinne vaan pihalle ne jalassa!