Kehopositiivisuus alkaa ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin sinä voit sanoa mikä on heteronaisen käsitys siitä millainen nainen on seksikäs. Mutta se ei ole totuus. Samalla tavalla heteromies voi kertoa käsityksenään, että miehen pitää olla sellainen He-manin näköinen ollakseen seksikäs, mutta sitä näkemystä on ihan turha mennä tuputtamaan heteronaisille.

Tosiasia on se, että kun hetero arvioi oman sukupuolensa seksikkyyttä, hän peilaa vääriä asioita. Ei hän kykene aidosti ottamaan kantaa siihen, että aiheuttaako tämä mies vai tuo mies helpommin erektion kun tosiasiassa kumpikaan ei aiheuta. Kumpikaan ei ole seksikäs. Pitää yrittää keksiä mikä voisi olla seksikästä sen sijaan, että tietää että tuo on seksikästä.
En nyt ihan allekirjoita.
Seksikkyys todellakin on jotain muuta kuin pelkkä ulkonäkö. Ennen kaikkea se on sitä, että kokee itsensä seksuaaliseksi/seksikkääksi ja toisaalta kokee toisen haluttavaksi. Se ei siis ole 1+1=2 lasku, vaan enemmän kuin osiensa summa.

Jos miettii pelkästään silmiä ja katsetta, niin voit katsoa toista vihaisesti, tunteettomasti, tylsistyneesti tai sitten halukkaasti. Jo se pelkkä katse saa helposti toisenkin halut heräämään.

Niin sinä voit sanoa mikä on heteronaisen käsitys siitä millainen nainen on seksikäs. Mutta se ei ole totuus. Samalla tavalla heteromies voi kertoa käsityksenään, että miehen pitää olla sellainen He-manin näköinen ollakseen seksikäs, mutta sitä näkemystä on ihan turha mennä tuputtamaan heteronaisille.

Tosiasia on se, että kun hetero arvioi oman sukupuolensa seksikkyyttä, hän peilaa vääriä asioita. Ei hän kykene aidosti ottamaan kantaa siihen, että aiheuttaako tämä mies vai tuo mies helpommin erektion kun tosiasiassa kumpikaan ei aiheuta. Kumpikaan ei ole seksikäs. Pitää yrittää keksiä mikä voisi olla seksikästä sen sijaan, että tietää että tuo on seksikästä.
Kyllä se on totuus MUN mielestä. Mulla on täysi oikeus sanoa mitä pidän seksikkäänä ja sitä ei tule muut määräämään. Mä vain kerron oman näkemyksen asiasta aivan kuin heteromiesten kertoo oman näkemyksensä. Ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa totuutta jonka saa vain tietyt ihmiset määritellä.

Yhteistyössä