V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:No ne keharit saa rokotteen ennen meikäläisiä. Saadaan viimeisenä kun on terve yli 25v. heitä ei vielä edes rokoteta.
Alkuperäinen kirjoittaja ohjaaja:Saimme valita, että otetaanko vai ei.. itse en ottanut, koska ne jotka ottivat ovat joutuneet olemaan saikulla piikistä saatujen oireiden vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Sipi:No mä kanssa olen ihmetelly et miksei me saada rokotetta,kun ollaan ohjaajia keh.vamma laitoksessa. siis saihan nuo muutki terveys ja sosiaalialan työpaikoissa työskentelevät mut ei myö.:/ Meijän asukkaat kun kuitenkin liikkuu paljon työtoiminnoissa ja koulussa jne. Tartuntavaara on suuri näinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sipi:No mä kanssa olen ihmetelly et miksei me saada rokotetta,kun ollaan ohjaajia keh.vamma laitoksessa. siis saihan nuo muutki terveys ja sosiaalialan työpaikoissa työskentelevät mut ei myö.:/ Meijän asukkaat kun kuitenkin liikkuu paljon työtoiminnoissa ja koulussa jne. Tartuntavaara on suuri näinkin.
Meidän sairaalassa sai ensin ne, jotka on suorassa kontaktissa sikainf.potilaisiin. Eli ensiapu ja kaikki ne osastot, joilla sikainf.potilaita hoidetaan. Minä sain. Työskentelen osastolla, jossa hoidetaan näitä potilaita.
Rinnastan teidät päiväkotityöntekijöihin yms. Ette suoranaisesti ole ihan varmasti kontaktissa sairastuneisiin. Myös päiväkodeissa on hoidossa erityislapsia. Samoin kouluissa on monenlaista erityislasta.
Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja v:No ne keharit saa rokotteen ennen meikäläisiä. Saadaan viimeisenä kun on terve yli 25v. heitä ei vielä edes rokoteta.
Jep keharit ensin sitten me muut..