Kehittäkkää mulle tekemistä, tuun hulluksi

Mies ajanu kolarin tuossa joku aika sitte ja sekoan kohta ko ootan täällä sitä ja tyttöä kotia, itkemisestä sain jo tarpeeksi, suoraan sanottuna tärisen ko en tiä mitä tekisin ja miten olisin, ramppaan ympäriinsä ja ryystän kahvia nassuun... :'(

ai kamala :eek: miten kävi? oliko pahakin? en kyl tiiä mitä voisit tehdä.. jutella jonku kanssa ja yrittää pysyä rauhallisena..
Auto meni lunastuskuntoon. Kauhea keli ja vahinkohan se toki oli, toinen osapuoli kolarista oli ajautunu väärälle kaistalle. Ei onneksi tullu henkilövahinkoja, autot vaan paskana kumpiki. Ja luojan kiitos mies oli minun autolla liikkeellä, omallansa ei välttämättä ois selvinny niin vähällä...

....
Auto meni lunastuskuntoon. Kauhea keli ja vahinkohan se toki oli, toinen osapuoli kolarista oli ajautunu väärälle kaistalle. Ei onneksi tullu henkilövahinkoja, autot vaan paskana kumpiki. Ja luojan kiitos mies oli minun autolla liikkeellä, omallansa ei välttämättä ois selvinny niin vähällä...
nonii, pääasia että ei sattunut henkilövahinkoja. Ota ihan rauhallisesti vaan, kyllä ne sieltä tulee. Ja kaikki on toivottavasti hyvin. Kannattaa käydä tutkituttaan pää ja niskat kolarin jälkeen..
On kokemusta noista kolareista :D Niin ja katso vaikka putousta telkkarista jos et muuta tekemistä keksi..

"vieras"
Siis miksi hitossa ihmiset eivät osaa huomioida tilannenopeutta? Liian moni ajaa suurinta sallittua nopeutta ja vielä ylikin kelistä välittämättä ja lisäksi liian moni roikkuu edellä menevän takapuskurissa kiinni. Toivottavasti se toinen osapuoli saa kunnon sakot.

[QUOTE="vieras";23020606]Siis miksi hitossa ihmiset eivät osaa huomioida tilannenopeutta?[/QUOTE]
Sanos muuta. Toisilla ei vaan tunnu olevan mitään käsitystä siitä miten liukkaalla kelillä ajetaan.
Eräs aamu töihin mennessä yhdessä rampissa oli XC90 Volvo kiikkumassa reunakaiteen päällä ja kuski nolona ihmettelemässä että kuinkas tässä nyt näin kävi. Paikka on sellainen että tuntuu oudolta että joku edes saa autonsa lähtemään siinä lapasesta mutta jos on sopivasti dorka ja luottaa siihen että neliveto ja muut härpäkkeet tekee kesän niin lähteehän se. Ei ne hienot ajonvakautussysteemit kuitenkaan fysiikan lakeja kumoa.

80 alue, mies oli ajanu viittäkymppiä, oli vielä hiastanu vauhtia ko katto että epävakaasti tullee auto vastaan sieltä. Siis ihan jumalattoman huono keli, taitais olla moottorikelkka paras ajoväline tällä hetkellä. : / Toisesta osapuolesta en tiä mitä on ollu vauhtia. Mut mies pisti kännyyn mulle kuvaa autosta, kyllä se on aika ryminällä sieltä keulaan tullu. :( Onneksi tytöllä hyvä turvaistuin, ja ONNEKSI minun ukko on niin rauhallinen ajaja, ois voinu käyvä pahemminki.

"Satunnainen vierailija"
Mies ajanu kolarin tuossa joku aika sitte ja sekoan kohta ko ootan täällä sitä ja tyttöä kotia, itkemisestä sain jo tarpeeksi, suoraan sanottuna tärisen ko en tiä mitä tekisin ja miten olisin, ramppaan ympäriinsä ja ryystän kahvia nassuun... :'(
Ensinnäkin: rauhoitu. Kaikki selviää aikanaan ja varmasti ei miehellesi ole käynyt kuinkaan? (kuka ilmoitti?) Jos autoa ajattelet (mitä en usko) niin pelti on peltiä.

"Satunnainen vierailija"
80 alue, mies oli ajanu viittäkymppiä, oli vielä hiastanu vauhtia ko katto että epävakaasti tullee auto vastaan sieltä. Siis ihan jumalattoman huono keli, taitais olla moottorikelkka paras ajoväline tällä hetkellä. : / Toisesta osapuolesta en tiä mitä on ollu vauhtia. Mut mies pisti kännyyn mulle kuvaa autosta, kyllä se on aika ryminällä sieltä keulaan tullu. :( Onneksi tytöllä hyvä turvaistuin, ja ONNEKSI minun ukko on niin rauhallinen ajaja, ois voinu käyvä pahemminki.
Hyvä ystävä (sori... virtuaalisellainen) älä panikoi. Voin kokemuksesta tosiaan sanoa, että kotona odottavalle tuo asia paisuu liian isoksi. Pärjäät varmasti.

[QUOTE="Satunnainen vierailija";23020743]Ensinnäkin: rauhoitu. Kaikki selviää aikanaan ja varmasti ei miehellesi ole käynyt kuinkaan? (kuka ilmoitti?) Jos autoa ajattelet (mitä en usko) niin pelti on peltiä.[/QUOTE]

Käväsin lakasemassa terassia niin rauhotuin vähäsen. Mies itte soitti, autosta en välitä vähhääkään, matkaajista kyllä. Tyttöki hölpötteli iloisesti taustalla joten eiköhän seki kunnossa ole. Toki säikähtäny ryminää mut näin muuten ihan ok...

"Satunnainen vierailija"
Käväsin lakasemassa terassia niin rauhotuin vähäsen. Mies itte soitti, autosta en välitä vähhääkään, matkaajista kyllä. Tyttöki hölpötteli iloisesti taustalla joten eiköhän seki kunnossa ole. Toki säikähtäny ryminää mut näin muuten ihan ok...
No niin... hyvä. Tyttökin oli mukana. En ensi säikähdykseltäni itse huomannut sitä. Kaikki käy hyvin... rakkaat hengissä ja juttelette asian. Nääs jos jotain kurjaa tapahtuu niin ihmisillä on taipumus käydä niitä läpi jutellen. (Mietin, miten tuon ilmaisisin vaan en löytänyt sanoja).

Kepsis
vastoin joidenkin käsitystä miehyydestä, eli palstalle kirjoittaminen kuulemma on osoitus epämiehekkyydestä, oman käsitykseni mukaan mies joka lähtisi kävelemään sairaan vaimon luota on se joka on epämiehekäs.

Onneksi miehesi ja tyttäresi ovat kunnossa,sehän tässä on tärkeintä.Anna molemmille iso halaus kun tulevat kotiin.:hug:

"Piia"
Hyi kamala, olen todella pahoillani! :( Pääasia on, että mies ja lapsi ovat ehjiä ja kunnossa!

Itse olin joulukuussa kolarissa, kaverini ajoi. Lensin päin tuulilasia mutta luojan kiitos tässä vielä olen täysin ehjänä. Tytölle kannattaa järjestää jotain apua jos vähänkään näyttää siltä että jäi trauma, itselleni jäi yllättävän paha trauma vaikka aikuinen ihminen olen!

Paljon voimia!

"vieras"
[QUOTE="gen";23021734]Tätä ketjua on näemmä käyty vähän siivoilemassa.... Hali hyytikselle, mä tulisin tos tilantees hulluksi...[/QUOTE]
En ymmärrä, miksi pitää toiselle olla ilkeä? Ehkä se koulukiusaaminenkin juontaa juurensa vanhemmista.

Yhteistyössä