Mies ajanu kolarin tuossa joku aika sitte ja sekoan kohta ko ootan täällä sitä ja tyttöä kotia, itkemisestä sain jo tarpeeksi, suoraan sanottuna tärisen ko en tiä mitä tekisin ja miten olisin, ramppaan ympäriinsä ja ryystän kahvia nassuun... :'(
Auto meni lunastuskuntoon. Kauhea keli ja vahinkohan se toki oli, toinen osapuoli kolarista oli ajautunu väärälle kaistalle. Ei onneksi tullu henkilövahinkoja, autot vaan paskana kumpiki. Ja luojan kiitos mies oli minun autolla liikkeellä, omallansa ei välttämättä ois selvinny niin vähällä...ai kamala miten kävi? oliko pahakin? en kyl tiiä mitä voisit tehdä.. jutella jonku kanssa ja yrittää pysyä rauhallisena..
nonii, pääasia että ei sattunut henkilövahinkoja. Ota ihan rauhallisesti vaan, kyllä ne sieltä tulee. Ja kaikki on toivottavasti hyvin. Kannattaa käydä tutkituttaan pää ja niskat kolarin jälkeen..Auto meni lunastuskuntoon. Kauhea keli ja vahinkohan se toki oli, toinen osapuoli kolarista oli ajautunu väärälle kaistalle. Ei onneksi tullu henkilövahinkoja, autot vaan paskana kumpiki. Ja luojan kiitos mies oli minun autolla liikkeellä, omallansa ei välttämättä ois selvinny niin vähällä...
Siis miksi hitossa ihmiset eivät osaa huomioida tilannenopeutta? Liian moni ajaa suurinta sallittua nopeutta ja vielä ylikin kelistä välittämättä ja lisäksi liian moni roikkuu edellä menevän takapuskurissa kiinni. Toivottavasti se toinen osapuoli saa kunnon sakot.Auto meni lunastuskuntoon. Kauhea keli ja vahinkohan se toki oli, toinen osapuoli kolarista oli ajautunu väärälle kaistalle. Ei onneksi tullu henkilövahinkoja, autot vaan paskana kumpiki. Ja luojan kiitos mies oli minun autolla liikkeellä, omallansa ei välttämättä ois selvinny niin vähällä...
Ensinnäkin: rauhoitu. Kaikki selviää aikanaan ja varmasti ei miehellesi ole käynyt kuinkaan? (kuka ilmoitti?) Jos autoa ajattelet (mitä en usko) niin pelti on peltiä.Mies ajanu kolarin tuossa joku aika sitte ja sekoan kohta ko ootan täällä sitä ja tyttöä kotia, itkemisestä sain jo tarpeeksi, suoraan sanottuna tärisen ko en tiä mitä tekisin ja miten olisin, ramppaan ympäriinsä ja ryystän kahvia nassuun... :'(
Hyvä ystävä (sori... virtuaalisellainen) älä panikoi. Voin kokemuksesta tosiaan sanoa, että kotona odottavalle tuo asia paisuu liian isoksi. Pärjäät varmasti.80 alue, mies oli ajanu viittäkymppiä, oli vielä hiastanu vauhtia ko katto että epävakaasti tullee auto vastaan sieltä. Siis ihan jumalattoman huono keli, taitais olla moottorikelkka paras ajoväline tällä hetkellä. : / Toisesta osapuolesta en tiä mitä on ollu vauhtia. Mut mies pisti kännyyn mulle kuvaa autosta, kyllä se on aika ryminällä sieltä keulaan tullu. Onneksi tytöllä hyvä turvaistuin, ja ONNEKSI minun ukko on niin rauhallinen ajaja, ois voinu käyvä pahemminki.
Taitaa olla koko kanootti kumossa. : /Alkuperäinen kirjoittaja Täh;23020795:Kaikki inkkarit kanootissa?
No niin... hyvä. Tyttökin oli mukana. En ensi säikähdykseltäni itse huomannut sitä. Kaikki käy hyvin... rakkaat hengissä ja juttelette asian. Nääs jos jotain kurjaa tapahtuu niin ihmisillä on taipumus käydä niitä läpi jutellen. (Mietin, miten tuon ilmaisisin vaan en löytänyt sanoja).Käväsin lakasemassa terassia niin rauhotuin vähäsen. Mies itte soitti, autosta en välitä vähhääkään, matkaajista kyllä. Tyttöki hölpötteli iloisesti taustalla joten eiköhän seki kunnossa ole. Toki säikähtäny ryminää mut näin muuten ihan ok...
Aika moni taisi reagoida kuvotuksella tuohon kommenttiin.sitä vois joskus miettiä mitä kirjoittaa.. hanki apua itsellesi :headwall:
Sinuun reagoin kuvotuksella. Sooori, en voi sille mitään.Aika moni taisi reagoida kuvotuksella tuohon kommenttiin.
Myös minä.
Ja myötätuntoni Hyytikselle. Pelottava kokemus. Onneksi miehesi ja lapsesi voivat hyvin.