"KD:n Eija-Riitta Korholan mielestä salaisen palvelun naisagenttien toiminta Trumpiin kohdistuneen iskun jälkeen ei vaikuttanut pätevältä."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katselen mieluummin ketjun Temu-mainoksia. Eija-Riitta harrastaa painonnostoa. Ehkä hän saa kiksejä myös netissä pullistelusta.
Opin Bidenin haastattelusta sanan eyesbull. Tyhmää ja typerää väittää, että Joen retoriikka on syynä 20 v. pojan mt-ongelmiin. Jos niin olisi, kukaan ei uskaltaisi sanoa ja kirjoittaa yhtään mitään ei edes ihanan Atten ex-muija.
Bullseye?
 
Elon Musk kirjoitti osuvasti että sama tilanne kun uhkealla naisella on biitsillä aivan liian pienet Speedot verhonaan 👙 😂
No eikä kirjottanu sanaakaan uhkeista naisista, ei nimenny sukupuolta.

 
vierailija
No eikä kirjottanu sanaakaan uhkeista naisista, ei nimenny sukupuolta.

no kukas ny heittäyty a*tistiseksi?

kuivan kesän naisoravalla peittää muttei uhkeilla
luuletko että naistenmies elon miettii miesten speedoja kun hän laittaa moisen vertauksen 😆
 
vierailija
no eihän toi secret servicen toiminta kovin ammattimaiselta vaikuttanut
No ei. Heppu kävelee pitkät tikkaat olallaan ja kivääri kädessään ihmismassan lähettyvillä ja kiipeää katolle hyvin lähellä puhujakoroketta kenenkään estämättä.

On kyllä puuhastelijoiden harrastelua nuo turvatoimet. Ja lisäksi ne eri turvaryhmittymät eivät olleet kaikki samalla kanavalla, vaan tiedon kulku kesti aivan liian pitkään, ennenkuin jokainen turvahlö sai tiedon.

S-Setis
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis
vierailija
99 % palstalaisita sinä ja Super-Setis erityisesti olette palstan
kehäraakkisakkia. Tarkkana täytyy olla etten joudu teidän kanssa
nokkapokkaan. Kyllä täältä helmiä löytyy varsinkin muutaman vuoden takaisista ketjuista, jolloit et ollut palstaa pilaamassa.
Alepa HALOO!

Säästä nyt ihmeessä oman etusi nimissä niitä viimeisiä harvoja ehjiä hermosäikeitäsi. Brakaat lopullisesti kohta. Olet vaahdonnut jo ihan riittävästi tänään(kin).

Rakentavin terveisin,

Palstapsykiatrisi,

Super-Setis 👨‍⚕️
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Elon Musk kirjoitti osuvasti että sama tilanne kun uhkealla naisella on biitsillä aivan liian pienet Speedot verhonaan
Ehkä saamme @Johnny Appleseed jonkun sopivan kuvan liittyen Elonin kommenttiin 😁
Katselen mieluummin ketjun Temu-mainoksia. Eija-Riitta harrastaa painonnostoa. Ehkä hän saa kiksejä myös netissä pullistelusta.
Opin Bidenin haastattelusta sanan eyesbull. Tyhmää ja typerää väittää, että Joen retoriikka on syynä 20 v. pojan mt-ongelmiin. Jos niin olisi, kukaan ei uskaltaisi sanoa ja kirjoittaa yhtään mitään ei edes ihanan Atten ex-muija.
Mulle tuli tuosta Muskin viestistä mieleen sellainen miehen itseironinen "speedot peittää sukukalleudet."
Kallistun Echon tulkinnan kannalle, mutta laitetaan tähän tasa-arvon nimissä kaksi uima-asua, tietenkin TEMUn sivuilta jotta Annakin viihtyy.





 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En enää seuraa Eija-Riikan ulostuloja. Outo nainen, jonka jutut ovat nykyään vaikeaselkoisia. Sama juttu Päivi Räsäsen kanssa. Politiikkaan pyörimään jääneitä kehäraakkeja.
Katsoin molemmat videot. Mitä Eija-Riitta itse olisi tehnyt vastaavassa tilanteessa? Olisiko hän halunnut hypätä mustaan autoa ja antaa Trumpille kielarin veriseen korvaan? Tämä palsta on pervoilla kyllästetty. Eija-Riittä kovasti kaipasi miesten huomiota nuorempana. Kai hän on katellinen naistriolle, kun ei itse päässyt maailman huomion keskipisteeksi. Mepin pätkähomma on tylsää paperien pyörittelyä verrattuna kunnon äksoniin. Vaihda alaa äläkä ole kade.
Sukkien kutominen Bryseelin koneessa voi odottaa.
 
vierailija
Katsoin molemmat videot. Mitä Eija-Riitta itse olisi tehnyt vastaavassa tilanteessa? Olisiko hän halunnut hypätä mustaan autoa ja antaa Trumpille kielarin veriseen korvaan? Tämä palsta on pervoilla kyllästetty. Eija-Riittä kovasti kaipasi miesten huomiota nuorempana. Kai hän on katellinen naistriolle, kun ei itse päässyt maailman huomion keskipisteeksi. Mepin pätkähomma on tylsää paperien pyörittelyä verrattuna kunnon äksoniin. Vaihda alaa äläkä ole kade.
Sukkien kutominen Bryseelin koneessa voi odottaa.
körkki kii kun pukkaa krijotssvrrhettä solokennaa
 
vierailija
Katsoin molemmat videot. Mitä Eija-Riitta itse olisi tehnyt vastaavassa tilanteessa? Olisiko hän halunnut hypätä mustaan autoon ja antaa Trumpille kielarin veriseen korvaan? Tämä palsta on pervoilla kyllästetty. Eija-Riittä kovasti kaipasi miesten huomiota nuorempana. Kaipa hän on kateellinen naistriolle, koska ei itse päässyt koko maailman huomion keskipisteeksi. Mepin pätkähomma 3 kk on vain tylsää paperien pyörittelyä verrattuna kunnon äksoniin. Vaihda alaa äläkä ole kade. Sukkien kutominen Brysselin koneessa voi odottaa.
 
vierailija
Eija-Riitta voi unohtaa #meetoo, feminismi, tasa-arvo, naisten välinen solidaarisuus ym. käsitteet ja asiat. Sitä se kuntosalilla raudan kanssa ähkiminen tekee. Joku toinen harrastus, ja x-munaus oli jäänyt tekemättä.
Maailman naiset menivät halpaan vipuun. Ehkä naistrio pelasti toiminnallaan suuren ihmisjoukon henget. Kirjoittaminen on kuin ampumista. Luotia ei saa enää takaisin paukkurautansa piippuun. Kirjoitusteni kyttääjälyttääjä on varsinainen tyhjän pyörijä. Hän on kuin susikoira, joka vahtii nurkan takana saalistaan.
 
vierailija
Katsoin molemmat videot. Mitä Eija-Riitta itse olisi tehnyt vastaavassa tilanteessa? Olisiko hän halunnut hypätä mustaan autoa ja antaa Trumpille kielarin veriseen korvaan? Tämä palsta on pervoilla kyllästetty. Eija-Riittä kovasti kaipasi miesten huomiota nuorempana. Kai hän on katellinen naistriolle, kun ei itse päässyt maailman huomion keskipisteeksi. Mepin pätkähomma on tylsää paperien pyörittelyä verrattuna kunnon äksoniin. Vaihda alaa äläkä ole kade.
Sukkien kutominen Bryseelin koneessa voi odottaa.
pimeetä tekstiä
 

Yhteistyössä