Käyttöohjeita tähän foorumiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lillie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lillie

Uusi jäsen
16.05.2009
6
0
1
Tarvitsisin kipeästi kokeneempien neuvoja raskauden alkuaikojen kokemuksista ja neuvolakäytännöistä ja kokisin, että viestini kuuluisi tuonne "odotusaika"-kategoriaan... mutta miten ihmeessä, mitä klikkaamalla pääsen kirjoittamaan viestin? Tämä foorumi on ainoa josta löysin tämän option.. Olen kirjautunut järjestelmään niinkuin kuuluu. Help! :)
 
http://kaksplus.fi/keskustelu/

Tuolta näet kaikki keskusteluaiheet ja niitä klikkaamalla pääset kirjoitteleen.
Muihin osioihin pitää olla rekisteröitynyt eli nikki mutta mitäs nyt osaan voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä.
 

Yhteistyössä