Käyttökokemuksia: Reimatec - Lassietec, onko näissä laatueroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa

Vieras
Siis ihan käyttöön perustuvia kommentteja kiitos, ei mitään muoti- yms urputusta.
Esikoisella on ollut yksi reimatec-haalari johon olin todella tyytyväinen ja nyt mietin onko eroa ostaako seuraavaksi vk-puvuksi lassietec vai reimatec?
Laadusta olen valmis maksamaan mutta onko näiden kahden merkin hintaero "merkkiero" vai huomaako eron myös käytössä, laadussa ja kestävyydessä?

Meidän tytöllä oli viime talvena Lassitec-toppahousut. Eivät olleet mielestäni täysin vedenpitävät. Saumoista petti, koska ilmeisesti saumoja ei ole teipattu. Kulutusta housut kestivät hyvin. Tänä talvena on ollut Reimatec-toppahousut ja ne pitäneet vettä hyvin, mutta polvien kohdalle tuli jo heti lyhyen käytön jälkeen kulumajälkeä. Sellaiset viillot, jotka ei vielä ole läpi asti rikki, mutta kuitenkin. Mulla ratkaisee hinta eli jatkossakin varmaan ostan Lassieteciä, jos näistä kahdesta pitää valita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Lassie G Tech, vain hyviä kokemuksia.

Mä ostin tytölle viime talvena tuollaisen puvun ja tänä talvena polvet ja pylly puhki! Ostin siis silloin vähän reilumman, että menis tänäkin talvena...

MAinostetaan et olisi kovaa kulutusta kestävää.....eipä ollut tuo puku! :(

Pojalle ostin sit ens talveksi tuon lassietecin..saas nähä kauan se kestää! Naapurin pojalla on samanlainen ja näyttäis ettei reikiä ainakaa oo polvissa/pyllyssä..

P.s Jonathaniin cordura-haalari on kestänyt 2 talvea molemmilla tytöillä (siis pikkusisko saanut isolta siskolta pieneksi jääneen puvun)

meillä käytössä ollut molempia haalariversioina ja lassietec kestänyt kulutusta paremmin. Yhtähyvä kosteussuoja molemmissa. Samassa tehtaassa ne valmistetaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Lassie G Tech, vain hyviä kokemuksia.

Mä ostin tytölle viime talvena tuollaisen puvun ja tänä talvena polvet ja pylly puhki! Ostin siis silloin vähän reilumman, että menis tänäkin talvena...

MAinostetaan et olisi kovaa kulutusta kestävää.....eipä ollut tuo puku! :(

Pojalle ostin sit ens talveksi tuon lassietecin..saas nähä kauan se kestää! Naapurin pojalla on samanlainen ja näyttäis ettei reikiä ainakaa oo polvissa/pyllyssä..

P.s Jonathaniin cordura-haalari on kestänyt 2 talvea molemmilla tytöillä (siis pikkusisko saanut isolta siskolta pieneksi jääneen puvun)

Lassie G Techissä on vuoden puhkikulumattomuus takuu, meillä on ollut tähän mennessä neljät eri G Techit eikä ongelmia ole ollut.

Vaikea verrata kun Lassien sivuilla ei ole tietoa kulutuksenkestävyydestä eikä vedenkestävyydestä. Mainitaan vain että on vesitiivis , mutta jo 3000mm voidaan luokitella vesitiiviiksi mitä se ei kovin hyvin ole.

Meillä ei ole vielä Lassieta ollut, mutta ekaa kertaa ostin Reimatecin talvipuvun ja olen kyllä pettynyt! Hyvä ettei polvet ole jo puhki kuluneet, vaikkei lapsi ole edes hirveästi pihalla niin kuin päiväkodissa ollaan ja täällä on vielä lumiset talvet ettei senkään takia ole huonoksi mennyt että olisi asfaltilla tms. ollut. Ens kerralla kokeilen kyllä Lassietecia..

Lassietec pitää huonommin vettä ja valskaa saumoista. Lassien koristukset, nauhat, merkit sun muut repsottaa äkkiä. Puku tavallaan nuhjaantuu nopeasti käytössä. Polvet kestää Reimateciä paremmin kulutusta. Reimatec on kevyempi, vesitiiviimpi, laadukkaampi noin muuten. Kaikista paras puku on kuitenki Remu. Se kestää, pitää ja on pitkäikäinen. Mitäs, jos hankkisit sen?

Kyllä mäkin kallistun Remun puoleen, se on meillä ollut kestävin yhdessä Lennen kanssa. Reimatec kuluu tosi nopeasti ja se Lassietec ei pidä vettä, mutta on hintaansa nähden ihan ok.
Jonathanista on sekä hyvää että huonoa kokemusta, cordura kestää, tavallinen ei, mutta on kuitenkin kestävämpi kuin Reimatec.

Uusimmat

Yhteistyössä