Käyttekö tekin viihteellä vain puolisonne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blume

Vieras
Olen huomannut käyväni ulkona vain mieheni kanssa. Hän kyllä saattaa lähteä kavereidensa kanssa perjantai-illan viettoon eikä se minua häiritse. Itse en kuitenkaan koskaan ehdota, että "Hei, minä lähden nyt drinkille kaverini kanssa". Mikä voi ensinnäkin johtua vähäisestä kaverimäärästäni mutta toisaalta minulla ei oikein ole intressejäkään. Jossain syvällä se kuitenkin hieman nakertaa...

Ennen kuitenkin kävin enemmän ulkona itseksenikin. Onko muillakin tämmöistä? Onko käyttäytymisenne muuttunut esim. lapsen myötä? Ja ennenkaikkea häiritseekö tilanne teitä? Pitäisikö minun nyt tuntea oloni alistetuksi vaimoksi ja epäsosiaaliseksi seinäruusuksi? :/

siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä, ettei käy kavereiden kanssa baarissa, mutta tapaatko heitä muuten? jos näät kavereiakin vain niin, että mies on mukana, niin syytä nakertamiseen on..

Yksin ja yhdessä. Itse käy useimmin ilman miestä kuin mies ilman minua. Mies ei muutenkaan viihdy tuolla yöelämässä kauheasti. Itsekin nykyään muutaman kerran vuodessa. Mieluummin kotosalla tai koko perheen voimin jossakin viettämässä vapaa-aikaa.

Kyllä mekin käydään vain kahdestaan viihteellä. Ollaan sovittu että jos mennään niin yhdessä sitten. En edes näe mitään syytä miksi menisimme erikseen jonnekkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Yleensä käydään nimenomaan erikseen, se on lastenhoidon kannalta helpointa.

Aivan. Meillä on hyvä ja luotettava vakilastenhoitaja niitä tilanteita varten, kun lähdetään liikkeelle yhdessä. Mutta loppujen lopuksi minä kuitenkin tulen miestä aikaisemmin kotiin silloinkin.

Sama täällä. En käy usein baarissa mutta silloin kun käyn niin miehen kanssa (tai oikeastaan isommassa porukassa, mutta mies kuuluu siihen). Kerran vai kaksi olen näiden kymmenen yhdessäolovuode aikana käynyt ilman, että mies on ollut mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs muuten:
siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä, ettei käy kavereiden kanssa baarissa, mutta tapaatko heitä muuten? jos näät kavereiakin vain niin, että mies on mukana, niin syytä nakertamiseen on..

Olen ollut todella epäaktiivinen koko elämäni ajan kaikenlaisten ystävyyssuhteiden kanssa ja siksi minulla on hyvin vähän ystäviä. Helsingissä heitä on tällä hetkellä 2. Heitä näen useinmiten lyhyesti ja nopeasti esimerkiksi kahvilla päivällä. Mikäli lähtisin ulos itsekseni, niin menisin yksin drinkille. Eikä ajatus kyllä houkuttele :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Meillä ei ole lapsia, mutta käydään silti lähinnä vaan keskenämme viihteellä. Ei se mua ainakaan haittaa, ollaan aina oltu tämmösiä.

Minuakaan ei haittaa se, että käymme yhdessä. Lähinnä vain pohdin, pitäisikö minua haitata se, kun mies käy paljon ulkona ilman minua. Tai noh, ei se minua haittaa joten ilmeisesti sen ei pidäkään haitata. Ymmärrän, että hänellä on piirinsä mm. DJ-porukoissa ja hän haluaa tavata sielunveljiään ilman minua (jota hänen kaverinsa nimittävät asusteeksi).

Mutta minua ketuttaa, kun itselläni ei ole tämmöistä porukkaa, jota voisin viikonloppuisin tapailla ilman miestä. Vai pitäisikö alkaa järjestämään palstamiitti joka perjantai-ilta :D

Minä olen itsestäni kyllä huomannut ihan saman.Tosin kerra olin menossa yksin kaverille saunomaan ja iltaa istumaan,mut jotenkin kummasti mies jämähti matkaan mukaan vaikka sen piti mennä kotiin :laugh:
Suunnitteilla aina kovasti on kaikenlaista, mut en mä saa lähettyy :ashamed:
Jos sitte vaikka ens viikonloppuna :D yritetään taas...Antaa tuo minun mies mennä, mut itsestä se on enempi kiinni.Paitsi nyt ensiviikonloppuna epäilen käyvän niin, et jos mä meen niin mies tulee lopulta samaan baariin kuitenki...Ku se on niinku sen kavereiden tapaamis paikka ja me mennään sinne katsoo illan esiintyjää...

Yleensä ilman miestä. Tai siis, mitä "viihteellä" tarkoittaa? Yökerhoissa en käy koskaan, "yksillä" joskus kaverin kanssa, elokuvissa, kahvilla tms paljon ystävien kanssa. Miehenkin kanssa toki, mutta enemmän käyn sellaisten kaverien kanssa, että miehellä ei olisi niin kivaa siinä porukassa kuunnella meidän juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Meillä ei ole lapsia, mutta käydään silti lähinnä vaan keskenämme viihteellä. Ei se mua ainakaan haittaa, ollaan aina oltu tämmösiä.

Minuakaan ei haittaa se, että käymme yhdessä. Lähinnä vain pohdin, pitäisikö minua haitata se, kun mies käy paljon ulkona ilman minua. Tai noh, ei se minua haittaa joten ilmeisesti sen ei pidäkään haitata. Ymmärrän, että hänellä on piirinsä mm. DJ-porukoissa ja hän haluaa tavata sielunveljiään ilman minua (jota hänen kaverinsa nimittävät asusteeksi).

Mutta minua ketuttaa, kun itselläni ei ole tämmöistä porukkaa, jota voisin viikonloppuisin tapailla ilman miestä. Vai pitäisikö alkaa järjestämään palstamiitti joka perjantai-ilta :D
Mullakin mies käy ilman mua, keikoilla ja baarissa. Ei haittaa, lähinnä olen tyytyväinen ettei ole pakko aina mennä mukaan, kun en viihdy :D
Jos tarvitsisi tuntea mustasukkaisuutta tms, niin silloin haittaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Yleensä ilman miestä. Tai siis, mitä "viihteellä" tarkoittaa? Yökerhoissa en käy koskaan, "yksillä" joskus kaverin kanssa, elokuvissa, kahvilla tms paljon ystävien kanssa. Miehenkin kanssa toki, mutta enemmän käyn sellaisten kaverien kanssa, että miehellä ei olisi niin kivaa siinä porukassa kuunnella meidän juttuja.

Viihde nyt on tulkittavissa monella tapaa, riippuen henkilöstä. Jollekin se on övereiden vetämistä lähipubissa, jollekin drinkkien siemailua valkoisella sohvalla ja jollekin jotain aktiivista toimintaa. Ei välttämättä tarvitse liittyä armottomaan juomiseen. :D

Varmasti ihanaa, kun on tuollaisia kavereita, joiden kanssa voi mennä ja tehdä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:

Viihde nyt on tulkittavissa monella tapaa, riippuen henkilöstä. Jollekin se on övereiden vetämistä lähipubissa, jollekin drinkkien siemailua valkoisella sohvalla ja jollekin jotain aktiivista toimintaa. Ei välttämättä tarvitse liittyä armottomaan juomiseen. :D

Varmasti ihanaa, kun on tuollaisia kavereita, joiden kanssa voi mennä ja tehdä. =)
Ei mullakaan monta kaveria ole, koska olen huono tutustumaan. Kuitenkin joitakin vanhoja oikein hyviä ystäviä on, todella kyllä tuottavat mulle onnea.

Yhdessä ollaan taivallettu vuodesta -94. Yhden kerran mies on käynyt yksin ravintolassa. Muuten ollaan AINA oltu yhdessä. Eikä kumpikaan halua mennä kavereiden kanssa.

Harvemmin käydään yhdessä. Lastenhoito on niin helppo järjestää kun toinen on kotona ja toinen lähtee radalle.
Ja seuraava aamukin on huomattavasti miellyttävämpi kun molemmat ei ole valvoneet pitkään ja toinen on hyvin nukkunut.
Ja meillä kummallakin on tosi hauskaa kun päästään kavereiden kanssa ihan rauhassa menemään. En jaksa aina viettää vapaa-aikaani mieheni kanssa. Rentoudun ihan eritavalla itsekseni.
Jotkin isommat juhlat on asia erikseen. Silloin mennään yhdessä. Mutta ne eivät olekkaan sellaista "viihteellä" oloa.

Yhteistyössä