käyttäkää päitänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jill
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jill

Vieras
Ei voi olla totta mitä järjen jättiläisiä täällä taas tänä iltana on..missä säilytän muffinsit yön yli,miten käytän kuivuria...arrgh, mitä valopäitä. Uusavuttomuus ei todellakaan ole mikään keksitty juttu. Järjen käyttö on sallittu. Ei kukaan voi olla niin käsi, ettei ymmärrä ihan itse käyttää aivojaan tai sitten vaikka KOKEILEMALLA selvittää asioita.
Btw, vinkatkaas joku keskustelupalsta, jossa aikuiset ihmiset viihtyy? (Täällä henkinen ikä näemmä keskimäärin 15v, en taida enää tänne tulla..)

Ei voi olla totta mitä järjen jättiläisiä täällä taas tänä iltana on..missä säilytän muffinsit yön yli,miten käytän kuivuria...arrgh, mitä valopäitä. Uusavuttomuus ei todellakaan ole mikään keksitty juttu. Järjen käyttö on sallittu. Ei kukaan voi olla niin käsi, ettei ymmärrä ihan itse käyttää aivojaan tai sitten vaikka KOKEILEMALLA selvittää asioita.
Btw, vinkatkaas joku keskustelupalsta, jossa aikuiset ihmiset viihtyy? (Täällä henkinen ikä näemmä keskimäärin 15v, en taida enää tänne tulla..)

ennen poistumistasi keskuudestamme, lue kuitenkin tuo "auto sammui...."-aloitus, niin kuin iltasaduksi, tai noin.
siellä näet järjen gigaJättiläisen eli minun kommentin...

Lempinimeni oli varhain jo Täystuho, en tiedä migsi.

Piti tarkentaa, että minähän siinä todella taas KOKEILIN ASIOITA, kuten auton ajamista öljyvalon palaessa--- mutta eipä ollut hyvä lopputulos, vaikka innolla KOKEILIN ASioIta...

Yhteistyössä