sitä varten se lääkäri siellä on että voi viedä. se ei ole vain kiireellinen että voi olla et joudutte istumaan jonkun aikaa siellä... mut minä oon aina vieny ja ihan sama mitä muut ajattelee.. tosin meillä lapsella kun korvatulehus tulee niin kuume nousee heti 40asteeseen ja vointi on tosi huono. mut jos suomeen meette reissuun niin voitte käydä ihan missä päivystyksessä lapsen akns ...
Mun mielestä tuo ei ole päivystysasia, ei sitten mitenkään päin katsottuna.
Olisin vienyt lapsen lääkäriin tänään, tai veisin huomenna, mutta ettäkö päivystykseen nyt illalla...miksi ihmeessä, kun niitä oikeitakin päivystyspotilaita on varmaan ihan tarpeeksi?
[QUOTE="mamma";25474108]Taas niin turha lääkärireissu kuin olla ja voi. Reissuun särkylääkettä mukaan ja sitten lääkäriin, jos oikeasti korvat vaivaavat. Oletan, että kuitenkin reissaatte Suomessa.[/QUOTE]
toista särkee korvia ja kuumetta? Ei koskaan turha! Päivystykseen niin saa oikeat lääkkeet. Särkylääkkeet ei auta korvasärkyyn!
Särkylääkkeet nimenomaan auttavat korvasärkyyn. Ei antibiootti mikään kipulääke ole.
Kannattaa huomioida että korvatulehdus ei kehity hetkessä eli jos eilen nousi kuume ja tänään menette päivystykseen niin ei siellä välttämättä mitään näy vaikka olisikin tulehdus kehittymässä. Sitten joudutte käymään reissun päällä lääkärissä kuitenkin ja päällepäätteeksi lapsi saa päivystyksestä norotartunnan. Jee.
Särkylääkkeet nimenomaan auttavat korvasärkyyn. Ei antibiootti mikään kipulääke ole.
Kannattaa huomioida että korvatulehdus ei kehity hetkessä eli jos eilen nousi kuume ja tänään menette päivystykseen niin ei siellä välttämättä mitään vielä näy vaikka olisikin tulehdus kehittymässä.