Käyttäisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Käyttäisitkö?

• Kyllä

Ääniä: 2 66,7%
  • En

Ääniä: 2 66,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    3

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Kun kerran alotettiin jatketaan. Eli käyttäisitkö vanhasta miesten paidasta tehtyä toppia?

IMG_8575-horz_zpsmqyuotbe.jpg

Voisin vaikka käyttääkin. Toi on tosi sievä, mutta ei ehkä ihan minun tyyppinen. Muttanoin ideana, voisin käyttää ja hyvin voisin kuvitella että juuri tuo ois monen mun kaverin tyylinen hyvinkin.

[QUOTE="Peyote";30814817]Voisin vaikka käyttääkin. Toi on tosi sievä, mutta ei ehkä ihan minun tyyppinen. Muttanoin ideana, voisin käyttää ja hyvin voisin kuvitella että juuri tuo ois monen mun kaverin tyylinen hyvinkin.[/QUOTE]

Yritän hiukan muokata tyyliäni.

Muuten kyllä mutta tuo näyttää hiukan "liian söpöltä" miun makuun, vaaleanpunainen ei oikeen oo miun juttu..mut ehkä erivärisenä, mustana tai violettina.:)

Ei tuo vaaleanpunainen munkaan juttu ihan ole mutta ei nyt niin haittaa, mulla taitaa olla joku vaaleanpunainen kausi kun muutama tämmöinen löytyy jo :)

Käyttäisin. Oon jopa säilöny pari miehen vanhaa paitaa jos joskus saisin vastaavaa aikaiseksi...olen jo useita erityyppisiä ohjeita kerännyt. :) En varmaan ikinä saa itä tehdyksi :D toi sun on hieno!

[QUOTE="dina";30815363]Käyttäisin. Oon jopa säilöny pari miehen vanhaa paitaa jos joskus saisin vastaavaa aikaiseksi...olen jo useita erityyppisiä ohjeita kerännyt. :) En varmaan ikinä saa itä tehdyksi :D toi sun on hieno![/QUOTE]

Kiitos :)
Älä sano ei koskaan...kun tuon homman aloittaa niin siitä ei tule loppua :) Tää on nimittäin niin hauskaa hommaa. En nykyään enää paljon muuta tee kuin tuunaan vanhat uusiksi.

No mikä ettei. Miesten paitakangas ei vaan kovin jousta, mikä on epämukavaa

Silloin se ei ole istuva jos joustamaton kangas on epämukava päällä. Mutta omasta mielestäni taas miesten paitakankaissa on muuten paljon eroja, jotkin kankaan ovat niin muovia, että eivät hengitä yhtään...niistä ei voi tehdä kyllä oikein mitään :/

Yhteistyössä