H
hi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hi:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:juu pestää ja kuinka paljon rahaa ja energia siihen menee, vesi maksaa sähkö maksaa, eikö parempi jo uus ostaa, ei tarvi kärsiä eikä mietiä, teinkö oikeinAlkuperäinen kirjoittaja hi:Joo, no meillä on käytetty patjojen päällä lakanoita suojana, niin ei sinäänsä haittaa missä kunnossa patja on. Jos se haisee hieltä ni sen voi myös pestä ja tuulettaa yms.
Siis tällä tyylillähän ei vaatteitakaan kannata pestä vaan käytön jälkeen ostaa uuden, ni ei kuluta sitä energiaa pesemiseen. Samoin astiat kannattaa heivata käytön jälkeen roskiin ja ostaa uusia...
Nyt me puhutaan eri jutuista, et sä varma uus patjaa tunget heti pesukoneseen, etkä tuuletat ja saunat sen?
Se on niin hyygieninen juttu se patjaa, että mä en vaan pystyy ymmärtämään, miks pitää ota käyttöön vanhaa? Onko ap:lla itsellä kans vanhaa käytetty, missä se nukkuu? En siis haukku todellakaan, kysyn vaan =) :hug:
Joo en jaksa itekään enää jankata tätä asiaa
Mutta mulla, en ole ap, on itseasiassa käytetty patja tälläkin hetkellä sängyssä. Se on vaan niin hyvä, kallis patja. Tietysti siinä on uusi petari päällä
Ja pesusta, kyllä ilman pesukonettakin pystyy pesemään. Ja olen kyllä lapsen patjan pessytkin ja erikseen pessyt sen patjan päälliskankaan koneessa.