Käyttäisikö 12-13-vuotias poikasi Angry Birds-hupparia tai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei ole nyt tuon ikäistä poikaa, mutta tuo vähän vanhempi ei kyllä käyttäisi. Tuota vähän nuoremmat (tyttö ja poika) käyttäisivät ilomielin. Sukat löytyvät.

Meidän 12-v haluaisi tuollaisen hupparin, fanittaa lintuja kovasti. Mietin vaan että mahtaako ensi syksynä yläasteella joutua kiusatuksi jos menee sinne tuo huppari päällä:(

[QUOTE="vieras";26002636]Meidän 12-v haluaisi tuollaisen hupparin, fanittaa lintuja kovasti. Mietin vaan että mahtaako ensi syksynä yläasteella joutua kiusatuksi jos menee sinne tuo huppari päällä:([/QUOTE]

Hei c'moon, varmaan kiusataan jos äitikin on sitä mieltä. Miks sun pitää lytätä sen itsetunto, anna mennä niis vaatteissa missä menee!!

SDitpaitti se ehtii mennä pieneks / pois muodista jo ennen syksyy

[QUOTE="vieras";26002636]Meidän 12-v haluaisi tuollaisen hupparin, fanittaa lintuja kovasti. Mietin vaan että mahtaako ensi syksynä yläasteella joutua kiusatuksi jos menee sinne tuo huppari päällä:([/QUOTE]

Mun pojalla on Småfolkin traktorikuvioinen paita, samaa mietin että vieläkö ensi talvena seiskalla sitä aikoo käyttää :) en ehkä ekana päivänä antais sitä laittaa, sitten vasta kun ryhmäsuhteet on muodostuneet.

[QUOTE="vieras";26002658]Mun pojalla on Småfolkin traktorikuvioinen paita, samaa mietin että vieläkö ensi talvena seiskalla sitä aikoo käyttää :) en ehkä ekana päivänä antais sitä laittaa, sitten vasta kun ryhmäsuhteet on muodostuneet.[/QUOTE]

Siis oikeesti, haloo....
Te mietitte että mitä annatte 13 vuotiaan laittaa päälle yläasteelle ekana päivänä....
Antakaa niiden lasten/nuorten ite päättää mitä laittavat päälle.
Meillä eskarilainenkin tekee niin, toki minä ns. vaivihkaa tarkistan että on ok.

Tuossa iässä voi olla vähän semmoinen vaihe, että joka toinen asia on nolo. Kyllä se ajastaan ohi menee. Jos haluaa pitää niin rohkeasti vaan, ei kaikkien tarvitse olla saman näköisiä ja kulkea saman merkkisissä vaatteissa.
Mieheni pitäisi ihan innoissaan :D On hänellä Supermario-paitakin ja muita vähän värikkäämpiä. Onhan se vähän tylsää jos kaikki haluavat pukeutua mustaan.

Olen itse 8.luokkalainen poika, ja todella moni koulussamme pitäisi AB-hupparia, sillä ne eivät ole lapselllisia ja on niin kivoja. Angry Birds on nyt 2012 muotia! Ja on OK olla erinlainen

Yhteistyössä