Siis hyvä ihminen, jos et tarvitse laseja/piilareita huonon näön vuoksi niin älä osta mitään väripiilareitakaan. Piilarit turhaan käytettynä ei kummiskaan oo hyväksi silmän pohjalle, vaikka ne nyt yleensä onkin ihan helppokäyttöisiä kun niihin tottuu!! Piilareitten käyttöön opettelu ei ainakaan mulla ollu mitään kivaa, silmä on arka paikka ja siihen yrität mätätä jotain flättänää päälle ni kyl oli kuule inhottavaa. Jos en tarvis laseja huonon näön vuoksi ni en tosiaan miettis hetkeekään mitään tuollaisia.
Uskon et olet upean näköinen nainen ja sulla on kauniit silmät ilmankin. Osta jotain uutta ihanaa luomiväriä - sillä saat muutosta ulkonäköösi (jos sitä haluat). Mene ennemmin vaikka jonnekin kosmetologille/Sokokseen opetusmeikkaukseen (Sokoksella joskus ainakin maksoi jotain 60 eur ja sillä rahalla sai ostaa meikkejä sieltä). Itse olen kolme vuotta sitten käynyt siellä ja ne opit (ja laatumeikit on vieläkin tallella). Tosin kotiäitinä ei tuu kauheesti käytettyä, mut joskus kuitenkin. Suosittelen tuota!