Käyttääkö kukaan väripiilareita ilman vahvuuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Olen sellaisista haaveillut, ainakin tilapäiskäyttöön. En ole ikinä piilareita kokeillut, en siis omista lasejakaan, eli muutenkin vieras asia.
Kuinka monta tuntia sellaisia kertakäyttöisiä voi pitää ja onko ne hankala laittaa? Kuinka paljon yleensä on pakkauksessa ja mistä kannattaisi ostaa ja ovatko minkä hintaisia?

juu minä oon käytääny...ite kävin optikkoliikkeessä jossa tehtii pieni tarkastus et silmät ok ja sit harjoiteltii piilareiden laittoa siellä ja kun alko sujumaan ni ei muuta ku menoks.. ite ostin aina sellasen n. 1-2kk kestävät jotka makso 20-50e..netistä oon tilannu ja sit just ihan optikolta ostannu..välil pidin ihan koko päivän ja välil muutamii tuntei..riippu vähän et miten silmät tottu. joskus tuntu pahalta pitää ja joskus ei huomannukkaa..

Siis hyvä ihminen, jos et tarvitse laseja/piilareita huonon näön vuoksi niin älä osta mitään väripiilareitakaan. Piilarit turhaan käytettynä ei kummiskaan oo hyväksi silmän pohjalle, vaikka ne nyt yleensä onkin ihan helppokäyttöisiä kun niihin tottuu!! Piilareitten käyttöön opettelu ei ainakaan mulla ollu mitään kivaa, silmä on arka paikka ja siihen yrität mätätä jotain flättänää päälle ni kyl oli kuule inhottavaa. Jos en tarvis laseja huonon näön vuoksi ni en tosiaan miettis hetkeekään mitään tuollaisia.
Uskon et olet upean näköinen nainen ja sulla on kauniit silmät ilmankin. Osta jotain uutta ihanaa luomiväriä - sillä saat muutosta ulkonäköösi (jos sitä haluat). Mene ennemmin vaikka jonnekin kosmetologille/Sokokseen opetusmeikkaukseen (Sokoksella joskus ainakin maksoi jotain 60 eur ja sillä rahalla sai ostaa meikkejä sieltä). Itse olen kolme vuotta sitten käynyt siellä ja ne opit (ja laatumeikit on vieläkin tallella). Tosin kotiäitinä ei tuu kauheesti käytettyä, mut joskus kuitenkin. Suosittelen tuota!

No, onhan se turhamaista tiedän :ashamed: , mutta eikös me useat naiset välillä vähän olla. Ruskeita minäkin haluaisin kokeilla ja ihan satunnaiskäytössä kuitenkin.

Mä tahtoisin kans moiset turhakkeet, mutta tosiaan jännittää miten uskaltaisin silmääni mitään työntää... :whistle:
Vähän vielä vihreämmät silmät vois olla kivat, sellaset häiritsevän vihreät. Tai sit mä tahtoisin sellaset shokkipiilarit, mustat tai valkoset. Mustat ehkä mieluummin :D

Yhteistyössä