Käyttääkö kukaan teistä tuplaehkäisyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Minulla on sekä hormoonikierukka ja syön lisäksi vielä e-pillereitä....

Miksi? :o
Kestääkö kroppa tuon hormonimäärän ilman sivuvaikutuksia?

Arvasin, että sitä ihmetellään.Minulla on e-pillerit hoitona endometrioosiin.Hormoonikierukka ei riittänyt pitämään kipuja poissa ja hoito on erikoislääkärin määräämä ja harkittu.Nyt olen kivuton

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
Joo, mulla.
hormonikierukka.
selibaatti. Ei omasta tahdsosta vaan siks ettei oo ketään kenen kansa harrastaisin seksiä.Tai mitään muutakaa

Siis kierukka ja selibaatti estää pyhästä hengestä sikiämisen! Se on varteen otettava riski!

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oispa kiva ottaa suihin kortsun läpi. :$ :$ :x

:x :x :x

Entäs ne makukortsut... vai eiks semmosia enää myydä. Minä oon ainakin mansikkaa maistanut :D Mutta kun nyt ei ole ollut tarvetta suojauksiin enää, niin en oo pahemmin hyllyjäkään vilkuillut.

Kuvittele kumihanska minkä päällä on aavistus mansikkakastiketta :x

Arvasin, että sitä ihmetellään.Minulla on e-pillerit hoitona endometrioosiin.Hormoonikierukka ei riittänyt pitämään kipuja poissa ja hoito on erikoislääkärin määräämä ja harkittu.Nyt olen kivuton

Voih :/ .
Tuleeko siitä karmeat sivuvaikutukset? Mulle kun riittää pelkät pillerit pistämään sekä pään että kropan sekaisin.
Täytyykin kertoa tuo kaverille, joka kärsii endometrioosista, lääkäri on vaan ehdottanut raskautta mutta kun hän ei haluaisi lasta...

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oispa kiva ottaa suihin kortsun läpi. :$ :$ :x

:x :x :x

Entäs ne makukortsut... vai eiks semmosia enää myydä. Minä oon ainakin mansikkaa maistanut :D Mutta kun nyt ei ole ollut tarvetta suojauksiin enää, niin en oo pahemmin hyllyjäkään vilkuillut.

Kuvittele kumihanska minkä päällä on aavistus mansikkakastiketta :x

No ei se musta noin pahaa kyllä ollut :whistle: Mutta tykkään kyllä muutenkin kumihanskoista B)

Voih :/ .
Tuleeko siitä karmeat sivuvaikutukset? Mulle kun riittää pelkät pillerit pistämään sekä pään että kropan sekaisin.
Täytyykin kertoa tuo kaverille, joka kärsii endometrioosista, lääkäri on vaan ehdottanut raskautta mutta kun hän ei haluaisi lasta...

Ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia ja kivut hävisivät sen sileän tien.Ennen juoksin joka kuukausi terkkarissa hakemassa piikkiä, kun kivut olivat niin sietämättömät.Söin kipulääkkeitä vuosia, joista ei ollut apua, ennenkuin naisten taudeilla lääkäri aloitti pillerit ja hups siihen loppui kivut kuin seinään.Yhtään särkylääkettä en ole enää endometrioosia varten tarvinnut ja ehkäsy on niin tehokas, että taatusti ei lapsia tule

Yhteistyössä