Käyttääkö kukaan teistä tuplaehkäisyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis esim. niin, että te syötte pillereitä ja miehenne käyttää kortsua? Tuntuu, että avioliitossa/avoliitossa tämä tuplaehkäisyn käyttä on melko harvinasta. Minusta on ihan hyvä juttu, sukupuolitaudit ei leviä, kun käyttää kortsua ja raskauden riskikin on lähes olematon.

Me käytettiin jossain vaiheessa, kun mä en luottanut pelkkiin pillereihin...:D Meillä on aina tärpännyt helpolla (ekasta kierrosta) ja ei tosiaan siinä kohtaa sitä lasta toivottu, niin käytettiin tuplavarmistusta. Nykyään ei enää käytetä (ei pillereitä eikä muitakaan), sillä miehelle on tehty vasektomia, joka testien mukaan onnistunut.

Jokainen varmaan myöntää, että koskaan ei voi toiseen ihmiseen luottaa 100%...te, ette voi varmaksi tietää, pettääkö puolisonne. Ei saa olla liian sinisilmäinen, on näitä tapauksia nähty, joissa nainen/mies on saanut sukupuolitaudin kun toinen on käynyt vieraissa!

Ei käytetä, mulla on hormonikierukka. jos mies tekis niin ikävästi, että pettäis ja hankkis mulle sukupuolitaudin, niin se ois kauheeta. mä tykkään siitä vaan niin paljon, et otan sen riskin.

Jos mä en vois sen kaa elää, mun elämä ois joka tapauksessa loppu yhtäkaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jokainen varmaan myöntää, että koskaan ei voi toiseen ihmiseen luottaa 100%...te, ette voi varmaksi tietää, pettääkö puolisonne. Ei saa olla liian sinisilmäinen, on näitä tapauksia nähty, joissa nainen/mies on saanut sukupuolitaudin kun toinen on käynyt vieraissa!

Minä tiedän ett äen petä ja kyllä todella kokisin loukkaavana jos mies rupeaisi käyttämään kondomia epäillessään että minusta saa tauteja

Voi lässyn lässyn...
Joo, toiseen ei voi koskaan luottaa 100%. Mutta mä lupaan, että käytän kortsua jos käyn nusaisemassa naapurin isäntää. Ja toivon & uskon että mieheni tekee samoin jos vieraissa käy. Näinollen ei vakisuhteessa tarvitse käyttää kondomeja, jotka ovat ällöttäviä, epämukavia tunnelman tappajia.
Sitäpaitsi, parisuhde perustuu luottamukselle. Jos mun mies vaatisi että käytetään kondomia koska pelkää saavansa multa taudin jos vaikka oon pettänyt, niin mä vähän luulen että meillä ei edes olisi minkäänlaista keskinäistä kanssakäymistä sen jälkeen. Ja mies saattaisi pikkaisen suutahtaa jos mä ehdottaisin kumin käyttöä samasta syystä. Mahtaa olla "hyvä" suhde, jos on käytettävä kortsua siksi, ettei luota kumppaninsa uskollisuuteen :whistle: .

Joo. Mä syön pillereritä ja ukko rullaa kortsun joka ilta. Ja jotta ehkäisy olisi TÄYSIN 100%, me ei ees panna. Ei näin tautisina aikoina tosiaan uskalla, juu.

ap: luotan mieheeni 100 prossasesti. meinnaatko itse elää koko elämäs niin ettet voi olla miehes kanssa yhdynnässä ilman ehkäisyä? ja kortsun kanssa ei oon kivaa sählätä ja suihinotto tosiaan ei onnistuis sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oispa kiva ottaa suihin kortsun läpi. :$ :$ :x

:x :x :x

Entäs ne makukortsut... vai eiks semmosia enää myydä. Minä oon ainakin mansikkaa maistanut :D Mutta kun nyt ei ole ollut tarvetta suojauksiin enää, niin en oo pahemmin hyllyjäkään vilkuillut.

Yhteistyössä