käytöstavat hukassa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titi96
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä rupesin tässä miettimään että mitähän jos mä olisin ollut raskaana 15-vuotiaana, mitäköhän mä olisin tehnyt.. Sit mä tajusin että ei hitto, mähän harrastin seksiä ekan kerran vasta 18-19-vuotiaana :D

Mä luulen etten pystyisi ikinä aborttiin.

Mutta, sanon myös että ihminen joka ei tunne mitään tehtyään abortin, ei ole normaali. Tarkoittaa ap:n kohdalla sitä että ratkaisu saattoi hyvinkin olla oikea, silti se ei tarkoita sitä etteikö surua tai katumusta saisi tuntua.

Puhunkohan mä taas ihan pikkusen aiheen ohi?

mielestäni sait odottajat palstalla ihan asiallisia vastauksia, huom. en nyt viitsi omalla nimim. tänne vastata. enkä odotuspuolella itse käynyt kommentoimassa ketjuasi.. Muutama vastaus olisi ehkä voitu muotoilla toisin, mutta olisit myös itse voinut miettiä, miten kysyt asiasta.. pelkästään ketjusi otsikko pisti aika pahasti siellä silmään..

Kaverini on saanut nyt neljä keskenmenoa..ja ei meinaa tämäkään uusi pysyä sisällä, niin ei ole ihme, jos jotku tulistuu noista abortti-miettimisistä, kun niitä lapsia ei nyt "niin vain tehdä myöhemmin" kun niitä ei välttämättä saakaan...yksi tuttuni teki abortin ja hän sai uuden miehen kanssa yhden terveen ja toisen todella vammaisen lapsen. Hirvittää toi asenne teillä nuorilla "ehtii sitten myöhemminkin tehdä" järkyttävää, että lapsen murhaan voi noin suhtautua!!!! omista kahdestani olen todella kiitollinen. Eräällä tutullani kävi niin, että hän oli selvästi suunnitellut, että ensin ammatti sitte talo ja sitten lapset..no ikää tuli ja kun olis pitäny lapsia alkaa hommata ni loppuki menkat...yllättäen...et silleen...

[QUOTE="vieras";24544707]En tiedä taustojasi mutta ihan yleisenä toteamuksena pakko sanoa että täällä saa sitä halveksuntaa aina. [/QUOTE]

Eri mieltä. Mä olen saanut moneen asiaan täältä asiallista apua ja vinkkejä. Täältä kehtaa kysyä ns. tyhmiäkin paremmin kuin kasvotusten terkkarilta tai muulta. Ehkä kyse on siitä, kuinka itseään ilmaisee ja ettei kysy mitään aivan poskettoman typerää, johon googlettamalla saa vastauksen sekunnissa.

Yhteistyössä