Käytin Corsodyl suuvettä ja pesin sitä ennen tahnalla hampaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ientulehdus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ientulehdus

Vieras
ja nyt vasta luin, että tuo suuvesi ei sovi tavallisten hammastahnojen kanssa yhteen ja, että niitä pitäisi käyttää eri aikaan tai ainakin huuhdella suu hyvin hammastahnan käytön jälkeen. En huuhdellut suutani mitenkään erityisen hyvin ennen suuveden käyttöä. Voiko tuosta nyt seurata jotain vakavaa??

Ei, se vaan kellastaa hampaat. Mulle hammaslääkäri sanoi, että senkin saa kiillottamalla pois. Mutta ei siis toki kannata jatkossa niin tehdä. Monethan käyttävät Corsodyliä siksi, etteivät voi pestä hampaita, esim. joku suuleikkaus, ei siis tarvi edes molempia käyttää.

Täh? Sen tiedän vaan että ei se kuoleman vakavaa ole ja corsodylia ei jatkuvasti käytetä ja se voi värjätä suuta. Itse käytin vähän aikaa kun suu niin tulehtunut jo toista kertaa peräkkäin viisaudehampaan takia, nyt on jo toinen joulu sen takia vähän niinku "piloilla" ja sanokaa nyt vielä että ne voi tulla ylöskin :kieh: En muista mitä sanoivat sillon kun vissiin ihan koko kalusto kuvattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Täh? Sen tiedän vaan että ei se kuoleman vakavaa ole ja corsodylia ei jatkuvasti käytetä ja se voi värjätä suuta. Itse käytin vähän aikaa kun suu niin tulehtunut jo toista kertaa peräkkäin viisaudehampaan takia, nyt on jo toinen joulu sen takia vähän niinku "piloilla" ja sanokaa nyt vielä että ne voi tulla ylöskin :kieh: En muista mitä sanoivat sillon kun vissiin ihan koko kalusto kuvattiin.

Mulla on ainakin sekä ylhäällä, että alhaalla viisurit ja molemmilla puolilla.

Hammastahnaa ei pidä käyttää lähekkäin Corsodylin kanssa.lukee tuoteselosteessa.Mutta ei mainita miksi

Hammastah´nan fluori vie tehoa Corsodylin klooriheksidiiniltä. Hampaisiin tulee varsinkin pitkäaikaisessa käytössä värjäymiä ilman tahnan käyttöäkin!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Hammastahnaa ei pidä käyttää lähekkäin Corsodylin kanssa.lukee tuoteselosteessa.Mutta ei mainita miksi

En tiedä kun ei hammaslääkärikään sano mitään siitä, ymmärsin että sitä käytetään lisänä erittäin tulehtuneeseen suuhun, mutta käyttö pitää lopettaa 2-3viikon kuluttua.