Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;25172545:Minun 6v tyttö inhoaa pitkiä käsikarvojaan. Lupasin että voin opettaa miten ne ajetaan pois ja ostaa välineet kunhan on 10 vuotta. Se ikäiselle uskaltaa antaa terän suihkuun.. Sanoin ettei lapset voi niitä poistaa koska se höylä on todella terävä ja voi tulla verinen haava.. Omapa on kehonsa karvoineen tai ilman..
Ja sen sijaan, että lapsen viattomuus olisi saanut sut tajuamaan karvojen ajelun älyttömyyden, annoit lapselle siemenet oman kehon inhoamiseen? Onnea vaan.
Eli siis parempi ois jos kaikki naiset ois karvajalkaisia vai? Kyllähän kaikki (I hope) naiset tulee jossain välissä aloittamaan jalkakarvojen ajelun, ja toivottavasti myös kainalokarvojen. En nyt tarkoita että ihan 6-vuotiaana pitäs aloittaa, mutta että pitäisi itsekin lopettaa se ajaminen ettei lapsi vaan saa "vääriä" vaikutteita? Mitähän kaikki miehet ois tästä mieltä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;25172545:Minun 6v tyttö inhoaa pitkiä käsikarvojaan. Lupasin että voin opettaa miten ne ajetaan pois ja ostaa välineet kunhan on 10 vuotta. Se ikäiselle uskaltaa antaa terän suihkuun.. Sanoin ettei lapset voi niitä poistaa koska se höylä on todella terävä ja voi tulla verinen haava.. Omapa on kehonsa karvoineen tai ilman..
Eli siis parempi ois jos kaikki naiset ois karvajalkaisia vai? Kyllähän kaikki (I hope) naiset tulee jossain välissä aloittamaan jalkakarvojen ajelun, ja toivottavasti myös kainalokarvojen. En nyt tarkoita että ihan 6-vuotiaana pitäs aloittaa, mutta että pitäisi itsekin lopettaa se ajaminen ettei lapsi vaan saa "vääriä" vaikutteita? Mitähän kaikki miehet ois tästä mieltä?![]()
Mä en ole ikinä ajanut jalkakarvojani.
Tosin ei niissä oikein ajelemista oliskaan, eikä ole kukaan vielä asiasta huomautellut.
Mä en kyllä 6-vuotiaalta ajelisi yhtään mitään karvoja (paitsi tietty hiuksia voi leikata). Yritän muutenkin olla arvostelematta itseäni tai muita rumasti, koska pieni lapsihan imee kaiken itseensä ja oppii näin arvostelemaan itseään ja muitakin kriittisesti. Murrosikäiselle on mun mielestä ihan normaalia ostaa sheivi ja tarvittaessa ohjeistaa mistä ja miten voi halutessaan karvoja ajella.
EIEIEI, älä ikinä anna sen ainakaan sheivata käsikarvojaan!Mä tyhmä harrastin tota teininä, ja näkisitpä mun käsikarvat nykyään. Okei, ne on vaaleita, mutta niitä on ihan mielettömästi, ja ne on tosi pitkät. Tosi ällöttävää. Mun miehelläkin on vähemmän karvaiset kädet kuin mulla.
Ainoa asia mitä oikeasti kadun, on se että oon koskaan niitä ajellut.
Ai niin, ja märkinä ne jopa näyttää tummilta, eli jos joku näkee joskus esim. uimahallissa mut, niin varmiten mut tunnistaa niistä turkkilaistyylisistä käsikarvoistani.![]()
Ei karvojen ajelu ole sen älyttömämpää kuin hiusten leikkaaminen, meikkaaminen tai korut. Aika iso osa miehistä ajelee partansa eikä sitä pidetä luonnottomana.
Itse aloin 10-vuotiaana ajelemaan kaikki (kainalot, sääret, pillu, kädet) karvat pois, paljon kivempaa olla karvaton kun joku simpanssi.
Eipä se enää mua yli 7-vuotiaana vähissä vaatteissa nähnyt. Siitä lähtien aina käynyt itse suihkussa ja saunassa. Muutenkin niin jyrkkä asenne pillukarvoja kohtaan, että naisella ne kuuluu olla, en olis jaksanut kuulla sitä saarnaamista.Alkuperäinen kirjoittaja hiem myöhemmin;25176942:Tuossa iässä melko reipasta touhua! Eikö äiti ihmetellyt..? Itse aloitin jotain 15 paikkeilla.