Käytiin tänään lasten kirppiksellä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Ja oikeesti kauhistuin niistä rytkyistä mitä siellä myytiin! :o
Meinaako ihmiset tosiaan että IHAN kaiken voi suruuta myydä, tai ainakin yrittää? Vaatteet oli siinä kunnossa että suoraan kaatopaikalle.
Kyllä täytyy sanoa että jos meidän vanhoja vaatteita veisin niin olisivat kyllä lähes kaupan tasoisia.

Tässä pari esimerkkiä:

Lindexin body, vaaleanpunainen joka ottanut TODELLA pahasti väriä tummasta eli sellainen harmaan vaaleanpunainen --> 3?!! :o

H&M:n vaaleanpunainen body 5? :o

Valkoinen Elle-neulepaita jossa myyntilapussa teksti: "ihana valkoinen, ehjä ja puhdas" --> todella nukkainen edestä ja nyrkin kokoinen tahra rinnuksessa 10? :o

Reimatec-haalari pojalle.Ihan hyväkuntoinen jne., mutta haalarin voisi pestä ennen myyntiin tuontia! Polvista alaspäin ihan kuranen ja kuivassa savessa.
--> 35?

Oikeesti???

Eihän sieltä ole pakko mitään ostaa :D Hieman on korkeat hinnat, jos kuvaustaan oikeasti vastaavat. Mikä siinä, jos on ehjä vaate, mutta vähän värjääntynyt, jos sitä nimelliseen hintaan kaupittelee, kyllä ne jollekulle toiselle on vielä käyttökelpoista tavaraa.

Noista Reimateceistä ei voi kun nauraa, kun niitä ei viitsitä pestä, koska vesitiiviys aina heikkenee pesujen myötä. Kyllä ostaja arvostaa, jos ne on asianmukaisesti pesty, talvihaalarista jos oli kyse, niin hyväkuntoisesta ei ole paha hinta.

Niin ja vielä äippäpakkauksen talvihaalari 6?, pahasti pesussa rähjääntynyt. :|
Juu eihän noi värjäytymät varmaan kaikkia haittaa,mutta jos hinta käytetystä on 4? niin kyllä minusta on liikaa.

Mä kanssa koin viime viikolla Lappeenrannassa pettymyksen. Kaikki kirpparit (jossa kävin) oli täynnä ylihinnnoiteltua lumppua :( . Mutta kokemuksesta tiedän, että väliin mahtuu niitäkin kertoja, jolloin sattuu olemaan monta loosia hyvä kuntoista kamaa tosin aina mahtuu väliin niitä, jotka eivät osaa hinnoitella...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras ap:
Niin ja vielä äippäpakkauksen talvihaalari 6?, pahasti pesussa rähjääntynyt. :|
Juu eihän noi värjäytymät varmaan kaikkia haittaa,mutta jos hinta käytetystä on 4? niin kyllä minusta on liikaa.

Mä oon joskus ostanut tahraisenkin vaatteen, mutta en mä siitä ole valmis maksamaan kuin korkeintaan 20cent. Sillä hintaa voi ottaa riskin, että lähteekö tahra käsittelyissä pois.

Yhteistyössä