käytiin taas kirpparille viemässä vaatteita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
oli huikeat 22,50 tullu myyntiä vajaassa viikossa :D

no joo..pääasia et tavaroista pääsee eroon..meillä on ollu nyt pöytä jo hmm..olisko tää kuudes viikko, pari viikkoa on vielä pöytävuokra maksettuna ja 120? ollaan vielä voitolla..

mullakin oli viime kesànà kirpparipòytà 10 pv, eikà kàteen jàànyt kuin reilut 90 euroa. mutta tosi kiva ettà pààsi vaatteista eroon. mulla oli sikahalvat hinnat juuri siksi ettei tarvitse kuljetella kamaa edestakaisin

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
mullakin oli viime kesànà kirpparipòytà 10 pv, eikà kàteen jàànyt kuin reilut 90 euroa. mutta tosi kiva ettà pààsi vaatteista eroon. mulla oli sikahalvat hinnat juuri siksi ettei tarvitse kuljetella kamaa edestakaisin

Kun vain kaikki muistais ton sikahalvat hinnat kun vie tavaraa kirpparille myyntiin! Hinnat on nousseet kirppareilla tosi paljon!!

Alkuperäinen kirjoittaja !!:

Kun vain kaikki muistais ton sikahalvat hinnat kun vie tavaraa kirpparille myyntiin! Hinnat on nousseet kirppareilla tosi paljon!!

voi olla, mutta ostaako niità tuotteita sitten joku? minusta kirpparin idis on jotenkin se kierràtys eikà rahastus. kiinnitin huomiota niihin pòytiin jossa laatikoittain uutta tavataa, esim kenkià, koruja, yms. menee maku kirpparitoiminnasta

meillä on vaatteet suurinpiirtein euroa, toppatakit (alle 100cm ) 2-3 euroa jne

pari takkia (raiski 150cm jne ) on ollu sit 7?, 150cm farkut 3? jne

ja tänään ostin just Neidille kahdet housut eurolla, joten kyllä aika halpoja hintoja joillain on..

sit kyllä näin niitä virttyneitä ja nukkaisia paitoja 3,50 ja kuluneita toppahaalareita 12? hintaan..

nyt ainakin meillä on suurimmaksi osaksi menny kaupaksi kirjat, nuorten lehdet ym tavara, vaatteet ei niinkään..

Todellakin. Tuolla toisessa ketjussa "ostaisitko tämän takin"... joku myy Hennes&Mauritzin kauhtanaa 15 eurolla ja ihmettelee kun porukka ei suostuisi maksamaan niin paljon. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Kirppiksen idea ei todellakaan ole rohmuta niin paljon rahaa kuin irti lähtee! Oon käynyt kirppareilla vuosikaudet, ja hinnat on nousseet (kirppismyynnin muututtua sosiaalisesti hyväksytymmäksi ja trendikkäämmäksi) viime vuosina enemmän kuin missään kaupassa ikinä. Harmittaa!! :(

munkin pitäs varata pöytä.. olen just kahden vaiheella, heitänkö esim. muksujen Remu talvihaalarit roskiin vai säästänkö kirppikselle, mutta kun sen pöydän varaaminen kestää multa ikuisuuden.. huutonettiin en viittis laittaa, kun pitää olla niitä fuc*ing mittoja |O

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

meillä on vaatteet suurinpiirtein euroa, toppatakit (alle 100cm ) 2-3 euroa jne

pari takkia (raiski 150cm jne ) on ollu sit 7?, 150cm farkut 3? jne

ja tänään ostin just Neidille kahdet housut eurolla, joten kyllä aika halpoja hintoja joillain on..

sit kyllä näin niitä virttyneitä ja nukkaisia paitoja 3,50 ja kuluneita toppahaalareita 12? hintaan..

nyt ainakin meillä on suurimmaksi osaksi menny kaupaksi kirjat, nuorten lehdet ym tavara, vaatteet ei niinkään..

Siis kun meillä maksaa kirpparilla joku virttinyt, kulahtanut, ja pahimmassa tapauksessa paikattu Remu/Reimatec toppahaalari jotain 20-30e. Siis ihmisillä on kadonnut kokonaan todellisuudentaju. :o
Itse kun kirpparille vien tavaraa, niin mietin mitä oisin itse valmis kyseisestä tuotteesta maksamaan. Ja laitan halvat hinnat, jotta pääsen tavaroista eroon. Mitä järkeä on laittaa ylihinnat ja sitten kantaa roinat takas kotia?!? Ja sitten loppujen lopuksi kantaa ne jonnekin kierrätyskeskukseen! =)

Meillä on kirppispaikka nyt varattu kuun lopulle ja hinnoitellaan jo vaatteita täyttäpäätä.Sama periaate täällä,että halvalla myydään,jotta olisi mahdollisimman vähän kotiin takaisinpäin kannettavaa.Tuntuu,että ihmisillä on markat ja eurot menneet pahasti sekaisin.

Yhteistyössä