käytetyt matkikset, hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse ostin juuri ihan uudenveroiset (käytetty vain pari kertaa) mukana tuli hoitolaukku, lämpöpussi ja päivänvarjo samaa sarjaa hintaan 200?..niin ja merkki on Esprit.

Riippuu jälleen kerran rattaiden iästä, kunnosta, merkistä ja tyypistä. Jostain rimpulasattareista kymppikin voi olla liikaa, mutta kunnolliset, tukevat ja hyvinpidetyt voivat olla vaikka satasenkin. Jos mietit ostavasi jotkut, niin katso ensin paljonko maksavat uutena. Jos kunto on hyvä, niin 50%-60% uusien hinnasta voisi olla aika kohdallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No riippuu merkistä ja iästä, mulla on myytävänä 50e Gracon matkikset 05 vuodelta

Juuri ostin -06 vuoden Gracot 30e:lla ja ovat tosi hyväkuntoiset. :)

Niinpä, jokaiselle löytyy hintansa ja ostajansa, meillä on nämä isopyöräiset jotka ovat jo lähtöhinnaltaan lähes satasen kalliimmat kuin perusgracot, että sen takia en myykään alle 50e. Tosin logoco s kaukalon kanssa myydessäni saan varmaan enemmän kuin erikseen myydessä.

No riippuu merkistä ja iästä, mulla on myytävänä 50e Gracon matkikset 05 vuodelta

Juuri ostin -06 vuoden Gracot 30e:lla ja ovat tosi hyväkuntoiset. :)

Niinpä, jokaiselle löytyy hintansa ja ostajansa, meillä on nämä isopyöräiset jotka ovat jo lähtöhinnaltaan lähes satasen kalliimmat kuin perusgracot, että sen takia en myykään alle 50e. Tosin logoco s kaukalon kanssa myydessäni saan varmaan enemmän kuin erikseen myydessä.

No, onhan se tuokin tekosyy vakuuttaa itselleen VIISI vuotta vanhoista rattaista, miksi niitä ei kannata myydä halvemmalla...