käytetyn auton ostosta:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä

Vieras
saakohan 2000e hyvän auton?
...vai kannattaako asia unohtaa kunnes koossa on enemmän rahaa?
mistä kannattaisi katsoa autoa,esim.delta-autosta?
onko kallista ostaa sieltä?
miten kalliimman auton (esim.5000e) maksujärjestely tehdään jos käsirahalla vaikka hakis autoa ja maksaisit erissä/kk vai voisiko saada jopa ilman käsirahaa jos on duunissa ja luottotiedot on kunnossa?
tietääkö joku?

okei,no jos ostaisin 6000e halvimman auton,niin saisikohan sen ilman käsirahaa niin että auton omistus säilyy niillä kunnes erät on maksettu?
ja saako sillä hinnalla itselleen vain riesan?kaikilla kun tuntuu nykyään olevan uusia auto velaksi,itse en voi niin kallista ottaa...

meillä ostettiin reilu vuosi sitten -00 auto ja maksettiin 4000e (siitä miinus mitä saatiin myyjältä takaisin kun sovittiin että käytetään huollossa ja jos vikaa myyjä maksaa.. tais olla -400e.
Aivan loistava auto.

No itse ainakin sain auton (hintaa n. 6 000 eur) rahoituksella jossa ei ollut käsirahaa. Rahoitus on GE Moneyn ja olen kyllä tuohon rahoituspuljuun ihan tyytyväinen. Toinen vaihtoehto on otta lainaa (GE Money esim. myöntää lainaa jos työpaikka ja luottotiedot kunnossa) ja ostaa "suoralla rahalla" auto autoliikkeestä. Jos nimittäin ostat rahoituksella, vaatii rahoitusyhtiö ottamaan autoon kaskovakuutuksen (meillä oli myös rahoitusvakuutus) josta tulee ylimääräistä kustannusta.

Mutta tämä käsiraha homma tietenkin riippuu myös autoliikkeestä, itse ostimme automme pienestä autoliikkeestä johon on "suhteet" myöhemminkin kunnossa. Saimme tuolta niin hyvää palvelua ensimmäisen auton ostossa, joten kun tuli farmari auton aika, menimme tuonne samaan autoliikkeeseen kaupoille.

Yhteistyössä