J
janette
Vieras
Paljon maksaisit yhdistelmävaunuista, jotka olisivat käytetyt, muutaman vuoden vanhat, hyväkuntoiset ja heittoaisalliset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minkäköhän merkkiset?:ja taas oleellisin puuttuu.. merkki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minkäköhän merkkiset?:ja taas oleellisin puuttuu.. merkki![]()
Olen siis vain katsellut netistä vaikka minkä merkkisiä. Merkillä ei ole minulle niin väliä, kunhan hyvät vaunut saan. Mutta kovasti Emmaljungat ja Briot houkuttelevat =)
Alkuperäinen kirjoittaja lida:määrittele muutaman: 2 vuotta vai 5 vuotta? millaiset pyörät, millainen väriyhditelmä? mikä merkki?
Noi epämääräisesti kuvatuista noin 40 e.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minkäköhän merkkiset?:ja taas oleellisin puuttuu.. merkki![]()
Olen siis vain katsellut netistä vaikka minkä merkkisiä. Merkillä ei ole minulle niin väliä, kunhan hyvät vaunut saan. Mutta kovasti Emmaljungat ja Briot houkuttelevat =)