käytettyjen vaunujen hinnoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukunen

Vieras
Paljonko olette maksaneet käytetyistä vaunuista?
olemme ostamassa tutuilta Oran vajaat neljä vuotta vanhoja vaunuja. Olleet kahdella lapsella. Ne on tosi hyvin pidetty (aina ollu lämmin säilytystila, eikä esim. kosteutta ole saaneet eikä kankaita ole tarvinnut pestä vielä) ja mukaan tulee mm. rattaiden suojat ja hoitolaukku, sekä päivänvarjo ja hyttyssuoja.

Mietin, että onko liikaa maksaa 300e?
Kokemusta kun ei ole niin on vähän hankala....

Eli yhdistelmävaunut/rattaat varmaan kyseessä..

300e on musta kyllä liikaa...

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23133994

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23162266

<-tossa pari käytettyä

Ja tuolta saa uudet Orat 499e (kotiinkuljetettuna)->

http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=38

Juu, niin on yhdistelmät kyseessä.
Tuota tarjousta uusista en ollut edes huomannut. Kiitos siis huomiosta! :wave:
En tosiaan taida maksaa niistä niin paljoa, vaikkei sit istumaosaa olekaan käytetty ollenkaan.... mut verrattuna uusien hintaan ei kyl kannata maksaa noin paljoa! :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 15:08 tiukunen kirjoitti:
Juu, niin on yhdistelmät kyseessä.
Tuota tarjousta uusista en ollut edes huomannut. Kiitos siis huomiosta! :wave:
En tosiaan taida maksaa niistä niin paljoa, vaikkei sit istumaosaa olekaan käytetty ollenkaan.... mut verrattuna uusien hintaan ei kyl kannata maksaa noin paljoa! :o

ja aina kannattaa muuten kysyä miksi myy rattaita joiden istuinosaa ei ole käyttänyt jos lapsia kuitenkin ollut kaksikin. eli onko vaunuiän jälkeen rattaat tuntuneet liian isoilta yms vai miksi haluaa myydä pois. ettei ite huomaa samaa sitten kun omalta kohdalta vaunuikä on ohi..

Nyt olen ehtiny itsekkin katsella noiden uusien ja käytettyjen hintoja, joten en todellakaan aio maksaa sitä mitä ne pyytää.... :whistle:
Taidan siis katsella edulliset uudet vaunut jos eivät pudota hintaa.... Istumaosaa ei kuulemma ole käytetty sen vuoksi kun halutaan mielummin matkarattailla kulkea.
Kiitos kommentteja antaneille! :wave:

Tää on kyllä kumma juttu aina, jos myyt jotain hyvässä kunnossa olevaa vielä, niin se pitäis saada tosi halvalla.
Olen paljonkin myynyt lähinnä lastenkamaa vaunuja , vaatetta yms...
Kerran olin myymässä markkojen aikaan yhdistelmävaunuja, maksoin itse 2300mk, käytössä olivat vain yhden vuoden.

Laitoin myyntiin, tuhannella markalla... no niitäs kaytiin oikein urakalla katsomassa, olivat niin siisti et jokainen sanoi ne ostavansa varmasti.
Viimein saapui ostaja, joka tinkasi ne 500mk, sanoin hänelle etten myy pidän vaikka itse....
Hän siihen, kaupasta saa uudet samaan hintaan, ihan tosi sanoin minä.
Osta ne.....

Sain myydyksi, vaunut pari päivää myöhemmin Hesassa Osto ja myynti-liikkeeseen , Tonnilla smk...

Ja olin tyytyväinen....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2005 klo 23:47 maukunen kirjoitti:
Tää on kyllä kumma juttu aina, jos myyt jotain hyvässä kunnossa olevaa vielä, niin se pitäis saada tosi halvalla.
Olen paljonkin myynyt lähinnä lastenkamaa vaunuja , vaatetta yms...
Kerran olin myymässä markkojen aikaan yhdistelmävaunuja, maksoin itse 2300mk, käytössä olivat vain yhden vuoden.

Laitoin myyntiin, tuhannella markalla... no niitäs kaytiin oikein urakalla katsomassa, olivat niin siisti et jokainen sanoi ne ostavansa varmasti.
Viimein saapui ostaja, joka tinkasi ne 500mk, sanoin hänelle etten myy pidän vaikka itse....
Hän siihen, kaupasta saa uudet samaan hintaan, ihan tosi sanoin minä.
Osta ne.....

Sain myydyksi, vaunut pari päivää myöhemmin Hesassa Osto ja myynti-liikkeeseen , Tonnilla smk...

Ja olin tyytyväinen....

Toisaalta ymmärrän pointtisi, mutta toisaalta itekin kun kattelin vähän käytettyjä kun olin vaunuja ostamassa, niin totesin ettei ole mitään järkeä maksaa 400? vuoden vanhoista jos samat uudet maksaa 499? kaupassa, ja tää nyt oli vaan esimerkki. Koska käytetyt on aina käytetyt ja koskaan et voi todellisuudessa tietää miten niitä on pidetty ym.. Niin itse pidän luotettavampana ostaa kaupasta ihan uudet, jos kerran käytettyjä ei saa halvalla.

Mä maksoin 4 vuotta vanhoista Emmaljungan yhdistelmistä 150? mukaan tuli 2 hyttyssuojaa, 2 sadesuojaa, hoitolaukku, verkkopussi ja jalkapeitto.

Tosihyvässä kunnossa, toki aurinko oli kuomua haalistanut kun on tummansiniset vaunut kyseessä.

Niin en tiiä millä hinnalla yhdistelmävaunut saisi myytyä, meille tuli siskoltani toiset vaunut ja kaksia emme tarvi.Omamme 4 vee vanhat ja todella hyväkuntoiset, on ollu ilmotuksia lähikauppojen ilm.tauluilla, vauvan ja kaksplussan nettisivuilla, lehdessä.Hinta oli ensin 200e,sitten 100e nyt on 80e ja varmaan viimeseksi hinnaksi laitan 50e ja jos ei sitten mee niin vien pelastusarmeijan kirpulle...Kukaan ei ole sanonut miksi eivät osta, hyviksi ovat kehuneet ne jotka ovat käyneet kattomassa.
olisi tietty mielenkiintosta kattoa kelpaisko ne kellekkään jos antaisin ne ilmaiseksi etiäpäin...

kaverini maksoi 5 vuotta vanhoista emmaljungista 250 ?(!!!!!!!!!) Olivat vielä aivan mielettömän huonossa kunnossa, kuomu oli aivan toooosi haalistunut ja muutenkin tosi kuluneet vaunut, en olisi itse huolinut edes ilmaiseksi. Kaverini perusteli ostostaan sillä että vaunut oli olleet vain yhdellä lapsella ja tutulla sellaisella, mutta haloo- onko väliä. Uudet eri merkkiset ois saanut samaan hintaan! Äly hoi!

Yhteistyössä