Käytettyjen haalarien hinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen tutkaillut nettikirppiksillä ja ihan live-kirppiksilläkin käytettyjen pukujen hintoja, ja ihmetellyt miten paljon pyydetään vaikka olis polvet tai peppu melkein puhki. Maksaako se merkki niin paljon siinä että tommosesta haalarista voi pyytää yli 30 euroakin? Itsekin voin kyllä hyvästä puvusta maksaa enemmänkin, mutta en kyllä puhkikulutetusta montaa euroa.

Samaa oon ihmetellyt. Itse en kehtaa pyytää hyväkuntoisestakaan käytetystä juurikaan kolmeakymppiä enempää. Ehkä ihmiset kokeilevät, jos menisi (jotkut varmaan tarvitsevat sen rahan taas ostaakseen isompaa kokoa tms.) Ihmettelen kyllä niitäkin, jotka ostavat.

Ihan totta. Itse ostin alesta lassien suprafill puvun 25e ja lassietec-puvun 30e. Uutena siis. Ja mitä nyt yhtään olen huutonettiä selannut, niin sieltä ei kyllä vähän käytettyä tuollaisilla hinnoilla saa. Vähän teki mieli ostaa muitakin kokoja ja myydä enemmällä pois, mutta sitten omatunto tuli vastaan. Toppahaalaria olen etsiskellyt, mutta hyväkuntoisesta saa maksaa vähintään 40e. Joten odotan aleja, ostan uuden 60 eurolla ja myyn sitten eteenpäin käytön jälkeen, niin hintaa jää vähemmän kuin käytetylle.

Jos on ostanut 150-250e haalarin niin ei sitä ihan ilmaiseksi viitsi myydä. En kyllä itsekään ymmärrä miksi ihan tahraisesta ja risasta Molon haalarista pitäis 90e maksaa (näky viime viikolla kirpparilla). Meillä laatuhaalarit myydään huutiksen kautta, laitan hyvät kuvat ja selvitän juurta jaksaen kaikki viat ja yllättävää kyllä ne puhkikäytetytkin kelpaavat joillekin ja kovalla hinnalla vaikka lähtöhinnat ovat meillä aina halvat.

Missä hitossa nää ihmiset myy pukujaan, jotka ei kehtaa pyytää kuin sen kolmekymppiä? En ole yhtä poikkeusta lukuunottamatta KOSKAAN nähnyt Tickettiä, Moloa, Poppia, Cupcakea tms. kolmellakympillä.

Hassua, koska NIIN MONI huutaa aina sitä, miten MINÄ myyn halvalla ja miten MINÄ en kehtaisi pyytää ja blaa blaa.

• Tykkää
Reactions: No'One
Meillä on viime vuoden molo ihan priimaa. Rauhallinen lapsi leikkinyt pääasiassa lumihangessa, eli ei hankaumia, reikiä eikä kulumia. Yhdesti pesty (kauden päätteesksi). Mielummin annan sen ystävälle ilmaiseksi, kuin myyn pilkkahintaan ventovieraalle.

Todellisuudessa myyn käyvällä hinnalla (n. 90 e) huuto.netissä tai fb.n molo kirpparilla.

Missä hitossa nää ihmiset myy pukujaan, jotka ei kehtaa pyytää kuin sen kolmekymppiä? En ole yhtä poikkeusta lukuunottamatta KOSKAAN nähnyt Tickettiä, Moloa, Poppia, Cupcakea tms. kolmellakympillä.

Hassua, koska NIIN MONI huutaa aina sitä, miten MINÄ myyn halvalla ja miten MINÄ en kehtaisi pyytää ja blaa blaa.

Minustakin olisi kiva tietää. No, kerran näin Ticketin hintaan 28e ja oli oikeasti kuin uusi, mutta yhtä kokoa liian pieni :headwall:

Paljon olen nähnyt likaisia, kuluneita merkkihaalareita ja kaikissa hintapyyntö viidestäkympistä ylöspäin... jos haalari tai mikä vain vaate on hyväkuntoinen, ei sitä ilmaiseksi tarvitse antaa. Mutta rajansa kaikella.

Kyllä olen laittanut huutoon jopa ilman lähtöhintaa ja hintavarausta tai sitten ihan pienellä, kympin lähtöhinnalla, mutta hullut huutajat nostavat itse hinnan sinne kuuteen-kahdeksaankymppiin. Vaikka olisi käytönjälkiäkin.

Kyllä olen laittanut huutoon jopa ilman lähtöhintaa ja hintavarausta tai sitten ihan pienellä, kympin lähtöhinnalla, mutta hullut huutajat nostavat itse hinnan sinne kuuteen-kahdeksaankymppiin. Vaikka olisi käytönjälkiäkin.

No kai se nyt on ihan selvää, että vaikka laitat 0€ lähdöllä ja 0,10 sentin korotuksella, niin hyväkuntoisesta merkkipuvusta ollaan valmiita maksamaan melko hyvä hinta. Jopa satkun voit saada.

Kyse oli nyt siitä, että lähestulkoot kukaan ei OIKEASTI myy sitä hyväkuntoista merkkipukua kolmellakympillä. Kuten et sinäkään tehnyt. Sulla oli mahdollisuus laittaa se 10€ osta heti hinnaksi, mutta et laittanut koska tiesit saavasi puvusta enemmän ja ne rahat mielelläsi otit vastaan.

Ja mun nähdäkseni tämä on täysin ok...siinä ei ole mitään vikaa. Mutta on aivan turha tulla lässyttämään siitä, miten MINÄ kyllä myyn halvalla, jos ei sitä sitten kuitenkaan oikeast tee. Ja näin siis hyvin moni toimii.

Mä möin 15 eurolla hyväkuntoisia ihan itsepalvelukirpparilla. Olivat menneet heti eka päivänä. Eli ehkä siksi niitä ei missään näe kun ne menevät heti kun myyntiin tulevat ;) Tosin meidän haalarit oli ihan vaan *Jonathania ja yksi taisi olla Reimatec.

Mä käyn kirppiksellä senvertaa usein, että luulis tähän mennessä niitä vähän enempi vastaan tulleen.

Ja kyllä Jonathani tähteä ja Reimatecciä tuohon hintaan useasti löytääkin....mutta ei noita em. merkkejä.

Ja kyllä Jonathani tähteä ja Reimatecciä tuohon hintaan useasti löytääkin....mutta ei noita em. merkkejä.

Samalla hinnalla mä niitäkin myisin jos meillä niitä olisi, tähän mennessä ei ole vaan moisia omiin hyppysiin tarttunut. Mulla on tapana ostaa lasten vaatteet ajattelematta jälleenmyyntiarvoa ja jos niistä jotain pientä vielä saa käytön jälkeen niin se on pelkkää plussaa. Ja kirpparilla haluan pääasiassa vaan rojut pois nurkista.

Itse löysin tänä kesänä livekirpparilta pojalle Haltin toppatakin kympillä ja se oli kyllä löytö. Mutta siinäkin pöydässä kävi melko kuhina kun myyjä uutta tavaraa nosteli rekkiin joten tuuria siinä tarvitsi. Mutta kyllä siis sellaisiakin ihmisiä löytyy jotka myy ihan pilkkahinnalla merkki- ja priimatavaraa. Vähemmän tosin kuin niitä toisensorttisia.

Minäkin haluan tietää. Tampereen lähiseudulta mielellään, kiitos. ;)