Käytettyjen bodyjen hinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso kasa vaatteita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iso kasa vaatteita

Vieras
Paljonko maksaisit sellaisesta käytetystä bodysta, joka on ostettu 2010-2011 (ollut käytössä yhdellä vauvalla), joka on hyvälaatuista paksua/pehmeää puuvillaa ja joka on maksanut uutena kaupassa 12-13 €/kpl (esim. Name It, Jacky Baby) tai Polarn o Pyretin puuvillapaidoista, jotka maksaneet uutena n. 19 € ja joita on pidetty ja pesty ehkä vain muutaman kerran? Mitään pinttyineitä sosetahroja tms. ei ole.

Kyselen siksi, että kiinnostaa tietää paljonko tuollaisista voi pyytää. Mielestäni on ihan eri asia hinnoitella myyntiin jotain H&M:n 3,95 € bodyja kuin tuollaisia kalliimpia. Ja siis kyllä meillä halpiksiakin on käytössä, kiinnostaa vaan millaisia hintapyyntöjä voi laittaa halpikset versus kalliimmat bodyt.

Aina hinta ei ole laadun tae, mutta nyt kun olen tuolle esikoiselle bodyja ostellut, niin olen huomannut miten eri laatuisia voi puuvillabodytkin olla.

Itse laitoin juuri vaatteita myyntiin ja bodyen hinnat oli 0,50-2,50 euroa. Riippuen ihan kunnosta ja kuosista. 2,5 euroa oli body, joka oli tutan ihana siilikuvioitu ja meillä käytössä vain muutaman kerran ennen kuin jäin pieneksi, joten ei montaa kertaa oltu pidetty.

Kiitos vastauksista. Aika halvalla pitää siis kalliitkin bodyt myydä jos meinaa kaupaksi saada. Tuo shihtzun mainitsema Tuttahan on "välihintainen", uutena bodyt maksaa 8-9 € /kpl. Saitko siis shihtzu sen Tutan bodyn kaupaksi 2,50 €:lla? Aika hyvä hinta kun näitä muita vastauksia katselee.

Kolme euroa voisin maksaa jos on kunnollinen body. Mutta jostain NameIt bodyistä en tosiaankaan, niitä kun saa uutenakin 2-3 kpl kympillä. Eikä ne ole mun mielestä mitään ihmeellisiä, aika ohkaista neulosta, kaula-aukkojen mallikin on huono.

Mä en nyt ihan noin halvalla laittaisi...Periaatteessahan jos kunto vastaa uutta, niin ainakin 1/3 alkuperäisestä hinnasta on ihan kohtuu hinta...

Niin, eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa ;) Mulla käy niin että jos näen pari selkeästi ylihinnoiteltua tavaraa kojussa niin en niitä sen enempää käy selaamaan. Mutta jos Tutan body maksaa kaupassa jopa 15 euroa niin ei varmasti kannata viittä pyytää. Tietty ellei ole tarkoituskaan saada kaupaksi niin sitten.

Kiitos vastauksista. Aika halvalla pitää siis kalliitkin bodyt myydä jos meinaa kaupaksi saada. Tuo shihtzun mainitsema Tuttahan on "välihintainen", uutena bodyt maksaa 8-9 € /kpl. Saitko siis shihtzu sen Tutan bodyn kaupaksi 2,50 €:lla? Aika hyvä hinta kun näitä muita vastauksia katselee.

en tiedä vielä ku se on just kirpparil myynnis ja en ole siellä pariin päivään käyny. Noi tutan bodyt maksaa uutena siinä kympin paikkeilla, jopa hieman yli.

Niin, eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa ;) Mulla käy niin että jos näen pari selkeästi ylihinnoiteltua tavaraa kojussa niin en niitä sen enempää käy selaamaan. Mutta jos Tutan body maksaa kaupassa jopa 15 euroa niin ei varmasti kannata viittä pyytää. Tietty ellei ole tarkoituskaan saada kaupaksi niin sitten.

Ei tutta kyllä maksa 15 euroa missään :O Ite oisin valmis maksamaan merkeistä esim. polarn o pyretistä tai sitä arvokkaimmista tottakai enemmän kuin muista...

Itse olen myynyt 1e NameIt/henkkamaukka ja 4-6euroa sitten Popit/Marimekot/kalliimmat vähän riippuen mikä on lähtöhinta.

Osahan ei euroa tai 50 senttiä enempää maksa, mutta se ei ole minun ongelma. Ostajia kyllä löytyy. Musta mulla on edulliset hinnat. Mun aikana 12 euron NameIt:iä ei paljon löytynyt vaan kalleimmat oli ehkä 8-9euroa, paljon 4-5euron vaatteita.

Viimeksi muokattu:
N. 2 euroa maksaisin jos olisi kirpparilla myynnissä. Tietysti asiaan vaikuttaa se mitä just sillä hetkellä haen. Nyt on hakusessa kaikista pienimmät bodyt (kietaisu) ja voisin maksaa kolmekin euroa.

Yhteistyössä