Käytättekö raskaustestejä keskenmenon ennustamiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mmmm"

Vieras
Kun itse en ole koskaan käyttänyt, mutta jotkut kuulemma käyttävät niin, että tihrustavat viivan väriä ja paksuutta ja jos se on haalenemaan päin, niin tulossa on keskenmeno. Siis tietty käyttävät samanmerkkisiä testejä ja vasta kun ovat saaneet yhden positiiviosen testin. Mietin vaan, etteä eikö pissan koostumuskin vaikuta siihen viivaan eli kuinka paljon on juonut ja kauan virtsa ollut rakossa? Ne digitaaliset viikkonäytölliset on kuulemma erityisesti hyviä, mutta noita tavllisiakin voi käyttää. Tunsin oloni oudoksi, kun en ollut tiennyt, että näin ilmeisesti "pitää" tehdä..

[QUOTE="aapee";25829479]Oon ihan samaa mieltä sun kanssa mutta mun kaverit piti mua outona kun olin tehnyt vaan yhden raskaustestin.. Ne itse oli tehneet joku 10-20 ja siis noi sen ekan plussan jälkeen..[/QUOTE]

10-20...vau :D

Minä tein tämän kolmannen odotuksen alussa useamman testin, ihan vaan siksi etten ekana uskonut olevani raskaana. Ensin tuli hyvin haalea viiva, jonka tulkitsin negaksi (väärin meni). Sitten viikon päästä jo selkeä viiva, ja siitä vielä viikon päästä oli pakko oman mielenrauhan takia tehdä yksi testi lisää :ashamed: ennen kun todella uskoin että vanha eukkokin voi kertalaakista raskautua.

Mä vauvakuumeisena luin tuota vauvakuume - palstaa. Aivan hirveetä.... Porukka tekee testejä dpo 5 lähtien, joku tkee parikin päivässä jos viiva olisi edes vähän vahvistunut.
Joku on tehyt 10testiä eikä viiva ole vahvistunut ja sitten aletaan poraaamaan kun se ei vahvistu. WTF

en käyttäisi (epäilen että voisi toimia, aiheuttaisi vaan stressiä), mutta testaan hyvissä ajoin koska mulle tieto aikaisin keskenmenneestä tai kemiallisestakin raskaudesta on tärkeä (jotta tietäisin että ylipäätään hedelmöitys on onnistunut). Suurempi murhe mulle henk.koht. on se, ettei tärppää ollenkaan.

Yhteistyössä