Käytättekö paljon ebayta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Itse löysin upean mammamekon häihin, mutta postikulut ihan kamalat..
Otin sen paypal homman niin tartteeko mun tajutakkaan et paljo se dollari tarkalleen ottaen euroissa on? Tiedän siis suurinpiirtein.

no yks kysymys vielä ku siinä lukee se your max pid tai jotaki tommosta niin laitanko siihen kuitenki pienen korotuksen vain vai miten?jos hinta esim. 6.25 niin laitanko 6.50 vai sen summan minkä max olen valmis maksamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
no yks kysymys vielä ku siinä lukee se your max pid tai jotaki tommosta niin laitanko siihen kuitenki pienen korotuksen vain vai miten?jos hinta esim. 6.25 niin laitanko 6.50 vai sen summan minkä max olen valmis maksamaan?

Voit laittaa joko pienimmän mahdollisen korotuksen tai sen summan minkä olet valmis enintään maksamaan. Jos laitat suuremman summan niin ebay sitten automaattisesti korottaa sitä mukaa jos tulee muita huutoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Käytätkö muuten kumpaa ebayta? Itse aina tuolta briteistä ostelen niin ei tarvitse tulleja tms miettiä.

voi v.. en tiiä kyllä yhtään kumpi tuo on ku googlella sen vain hain?? näyttäs olevan kai amerikkalainen..
Käsitin et alle 40dollaria jos on niin ei mee tullimaksuja?? ja eiks siihen vaikuta sekin ku eihän kaikki tuotteet oo amerikassa ku osa esim. kiinassa ja silleen..

oon kyllä ihan tollo..

Käytätkö muuten kumpaa ebayta? Itse aina tuolta briteistä ostelen niin ei tarvitse tulleja tms miettiä.

voi v.. en tiiä kyllä yhtään kumpi tuo on ku googlella sen vain hain?? näyttäs olevan kai amerikkalainen..
Käsitin et alle 40dollaria jos on niin ei mee tullimaksuja?? ja eiks siihen vaikuta sekin ku eihän kaikki tuotteet oo amerikassa ku osa esim. kiinassa ja silleen..

oon kyllä ihan tollo..

Juu, jos ei kallista tilaa niin ei mene mitään maksua. Ja kyllä tuolta brittien ebaystakin jotkut tuotteet tulee eu:n ulkopuolelta. Olen mm. Hong Kongista ostanut :D

oon kyllä ihan tollo..

Juu, jos ei kallista tilaa niin ei mene mitään maksua. Ja kyllä tuolta brittien ebaystakin jotkut tuotteet tulee eu:n ulkopuolelta. Olen mm. Hong Kongista ostanut :D

huh, ku jo ehdin säikähtää :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ja jos haluat heti tuotteen ilman huutoja ni laitat hakuun et osta heti.

juu huomasin ton =)

muutenki paljo enemmän hakurajauksia ku huutonetissä :)

Nuo hakurajaukset onkin yksi ebayn loistavista puolista. Ei paljoa tee mieli enää huuto.netiä käyttää kun tuohon tottuu. :)

Yhteistyössä