Käytättekö Omoa? (Ei todellakaan turhis)

J.Ketkupolkka

Jäsen
08.07.2011
921
0
16
Itse en muista olenko koskaan aiemmin ostanut Omoa (pyykinpesujauhetta), mutta tässä joku aika sitten ostin paketin, kun oli tarjouksessa..

Siis hyi, miten pahanhajuista ainetta. En kyllä enää osta toista kertaa.
Luulisi että nuo laadukkaammat (?) pesuaineet tuoksuisivat hyvältä, tai sitten ei miltään, mutta oli ihan halvan pesuaineen hajuista.

Meillä erisania. Ja ennen äiti pesi kaikki tuomansa vaatteet omolla. Ja sai kyllä pestä moneen kertaan ennenkuin haju lähti kokonaan. Lapset sano et vaatteet haisee mummolalle (ei se perinteinen homeen haju vaan tietty pesuaineen haju) kun mummolassakin välillä tulee ovella sama pesuaineen lemu vastaan. Nykyään pesee meidän vaatteet erisanilla.

Viime kesänä altistuin homeelle ja sen jälkeen mua on alkanut ahdistamaan ihmisten vaatteet jotka on pesty voimakkaasti hajustetulla pesuaineella.

kerran oli lehdessä juttua,että ruokalusikallinen pesupulveria riittää normaalilikaisen pyykin pesuun.Pesuaine purkin ohjeissa lukee aina joku 50ml tai vastaavaa(saavat enemmän tavaraa myytyä).Olen pessyt siitä lähtien pyykkiä pienemmillä pesuaine määrillä ja on toiminut!

minä olen myös vähentänyt pesuaineitten määriä.Tosin nestemmäistä,sitä laitan noin puolet vähemmän kun ohjeessa.Pahoihin tahrakohtiin laitan ainetta suoraan.Huuhteluaineena etikka,raikasta ja puhdasta pyykkiä tulee :)

Mä en nyt muista mille omo haisee. Mutta tuoksutonta en käytä ikinä, teinejä on lapset ja hiki pinttyy vaatteisiin ( urheilu) ja jos pesee hajuttomalla niin jää tunkkaiseksi. Kohtuullinen annostelu on paikallaan.

MÄ kans erehdyin ostamaan Omoa viimeksi kun ostin pyykkipulveria. En oo ennen käyttäny sitä enkä tienny miten se lemuaa. Ekan koneellisen jälkeen tuntui että koko kämppä lemuaa niin ettei sielä pysty olemaan.

Yhteistyössä