Käytättekö lapsilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paitaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paitaliini

Vieras
college paitoja? Siis ei tietenkään nyt vaan viileällä säällä :)
Mitä pidätte siellä alla, eikai se pelkästään ole mukavan tuntuinen tai tarkotettukkaan niin?

Mä en jotenki "osaa" laittaa. Tulee laitettua bodia tai vastaavaa trikoopaitaa, ja noilla on kylmemmilläkin pärjätty sisätiloissa. Tai jos on viileämpi jostain syystä ni hupparia siihen päälle laitettu.

Tuli vain mieleen kun mm. huutiksessa nossa paketeissa monesti on college paitaa ja myös niiden joukossa mitä on saatu lapselle..

Aluspaitojen (hihattomien) kanssa sekä tytöt että poika käyttävät viileämmillä talvikeleillä pitkähihaisen trikoopaidan sijaan, samoin käytetään neulepaitojakin.

No tuolla taaperolla taitaa olla 2 saatua collegea, aika harvoin tulee laitettua lapselle. Laitan melkein aina hihattoman bodyn ja pitkähihaisen tai t-paidan/helleasun, säästä riippuen.

Esikoisella oli jotain collegepaitoja, yleensä tykkään ostaa sellaista oikein ohutta ja pehmeää. En niitä perinteisiä.

Isoimmat lapset käyttää melkein vain huppareita.

sellasen karkeamman alle laitan aina aluspaidan (pidän niitä yleensä vain keväällä ja syksyllä takin sijaan päällivaatteena) mutta pojalla on yksi lempicollege jonka se vetää itse kaapista ja iholle suoraan, mutta sen sisäpinta on sellasta nukattua eli se ei raavi :)

Pidän tytöllä kaikkien pitkähihasten paitojen alla hiatonta aluspaitaa. Sellasia kun myydään pikkuhousut ja toppisettejä. T-paita tuntuis inhottavalta, kun hihat jää rymppyyn. Itse en ainakaan t-paitaa trikoopuseron alle laittas.. Vaan juurikin toppeja tulee pidettyä.

Yhteistyössä