käytättekö farkkuja sisällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Entä käytättekö sisällä farkkuja pienillä lapsillanne? (alle kouluikäiset? ja ylikin)

Musta on ollut jotenkin hassua huomata,että useat kaverit sanoo,etteivät voi itse käyttää farkkuja sisällä,vaan mieluummin pitävät jotain joustavampaa, mutta silti pukevat pienet vauvansa ja taaperonsa farkkuihin myös sisällä. Enkä tarkoita semmoisia joustavia vaan ihan kankeaa farkkukangasta oleviin.

Itse en tykkää pitää farkkuja kotona vaan viihdyn kotilökäreissä, enkä lapsillakaan sisällä niitä pidä. vauvalla en ollenkaan, kun jotenkin koen että vauvan on kivempi olla joustavissa vaatteissa missä voi vapaasti kääntyillä ja liikkua.

Pidan farkkuja itse, joten en nae mitaan syyta miksei lapsikin voisi pitaa (vahan isompana, nyt 8,5kk ja farkut laitetaan vaan jos pitaa jossakin "hienostella", ei viela yleensa kotona vaan ollessa). Ei mun mielesta farkut ole mitenkaan epamukavat jos ne ovat oikeaa kokoa. Painvastoin, on epamukavaa tuntea itsensa rahjaiseksi vanhoissa verkkareissa. Sitapaitsi ei me ikina koko paivaa vaan sisalla muhita ja minnekaan ihmisten ilmoille en verkkareissa lahde (paitsi kuntosalille). Rasittavaa kun pitaisi vaihdella vaatteita jatkuvasti.

En ikinä pidä farkkuja kotona, ellei ne ole leggins tyyppiset ja mukavat. En myöskään lapselleni 1v7kk raaski niitä tönkköjä farkkuja laittaa. Pehmoiset ja joustavat "farkut" on eri asia.

Riippuu paljon farkuista. Itselläni on farkkuja jotaka ovat hyvin löysiä, joten välillä käytän. Vauvalta otan sisällä myös farkut pois..saa olla pitkiksillä kotona ja kylässä.

Yhteistyössä