Käytätkö....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirkkoliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytettiin, ainoa toimiva ja kestävä oli sultan, magic ja muut paskat meni aina rikki, ei vissiin kestä kovaa panoa kun aina jäi rinkula mulkun ympärille ja kumit naisen sisälle.

En. Mies käyttää :saint:

Jostain netistä tilaa kauppakassillisen kortsuja ja sitten käsi pussiin ja arvotaan yks kerrallaan minkälainen otetaan käyttöön. Jokin oranssi appelsiiniesanssin hajuinen tuli viimetteeks......

Hormonaaliset ei mulle sovi ja kortsu käy meidän suunnitelmalliseen seksiin ja suunnittelemattomaankin yhtälailla.
Niin kamalan oudolta kuin se nyt joidenkin mielestä kuulostaa, se ei ole säheltämistä, ei tapa tunnelmaa, ei lopeta seisokkia, ei tunnu kylmältä ja kamalalta.

Eli olemme palstatuomion mukaan outoja hyypiöitä ja mun pilluni on täysin tunnoton. Voi nyyh.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22780940:
Eli olemme palstatuomion mukaan outoja hyypiöitä ja mun pilluni on täysin tunnoton. Voi nyyh.

Repesin..
rofl.gif

Rfsu:n Thin kumeja löytyy parisenkymmentä yöpöydän kiposta. Melkein vuoteen ei olla käytetty mitään, kun yritettiin raskautta ja nyt sitten olen raskaana. Noilla samoilla jatketaan sitten kun vauva on syntynyt. Hormonaalinen ehkäisy ei sovi ja kumeista tuo merkki sopii parhaiten. Meilläkin mies tilasi jostain netistä kassillisen erimerkkisiä kumeja joita testattiin ja tuo tuntui parhaalta. Eikä todellakaan hankaloita tai hidasta mitään.

Rfsu:n Thin kumeja löytyy parisenkymmentä yöpöydän kiposta. Melkein vuoteen ei olla käytetty mitään, kun yritettiin raskautta ja nyt sitten olen raskaana. Noilla samoilla jatketaan sitten kun vauva on syntynyt. Hormonaalinen ehkäisy ei sovi ja kumeista tuo merkki sopii parhaiten. Meilläkin mies tilasi jostain netistä kassillisen erimerkkisiä kumeja joita testattiin ja tuo tuntui parhaalta. Eikä todellakaan hankaloita tai hidasta mitään.

meillä kans samat kumit käytössä. Ennen ollut ihan hyvät. Nyt lapsen syntymän jälkeen en mitenkään voi niitä käyttää. Alapää ei kestä tulee kauheita vaivoja. Tietääkö kukaan et voikohan kumiallergia puhjeta noin yhtäkkiä?

Yhteistyössä