Käytätkö pikkuhousunsuojia jokapäivä miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä olen aina todella kostea! aina olen ollut. Mieluummin olisin kuivempi, ärsyttää kun aina on märkä tunne alhaalla vaikka ois hetki sitten käyny vaihtamassa kuivan suojan pikkuhousuihin. Ikinä en voi liikkua missään etteikö tarviis olla suoja pöksyissä ja joudun vaihtamaan suojaa usein päivässä. Tää "vaiva" (ominaisuus) ärsyttää varsinkin nyt kesällä.

Käytän. Toisinaan vaihdan suojan parikin kertaa päivässä.

Miksikö? Koska naisen alapäästä irtoaa aina jotain kosteaa, enkä todellakaan halua tahrata pikkuhousujani ja niiden kautta esim. farkkujani. Sitä paitsi pikkuhousut kestävät siistimpinä, kun ne on suoajttu.

Miten voi edes pitää jotain tena lady superia pöksyissään? Eihän se edes tunnu hyvältä. Kahisee siellä sloggien sisällä. :LOL: Mutta te naiset sellaisia tarvitsettekin..

Mun on pakko käyttää suojia päivittäin.
Olen " kärsinyt" AINA, varmaan sen 20 vuotta (olen 33v.)jo todella runsaasta valkovuodosta joka on kuitenkin ihan normaalia eikä ole siis kyse mistään tulehduksesta. Se on vain minun ominaisuuteni jolle ei mahda mitään. Toisille se ominaisuus on niin päin ettei valkovuotoa ole, olkaa te siis onnellisia jolla näin. Suojia on siis pakko käyttää ja päivässä menee n. 3-8 suojaa.
En voisi kuvitellakaan että lähtisin mihinkään ilman suojaa, yöllä voin olla ilman housuja että paikat tuulettuu mutta kyllä suoja täytyy heti aamulla laittaa ettei housut mene heti vaihtoon!!

Yyh, en todellakaan halua pitää muovia jalkovälissäni. Nyt raskausaikana välillä on kestophs housussa, mutta aika harvoin. Saahan ne aina pikkarit vaihdettua jos kastuu.