Käynti Vantaalla asukaspuistossa -kyllä pisti harmittamaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonaattori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tonaattori

Uusi jäsen
20.04.2009
16
0
1
Nyt on pakko kirjoittaa tänne, jos vaikka joku asianosainen sattuisi näkemään.

Oltiin tänään pojan kanssa Vantaalla asukaspuistossa leikkimässä. Ihmettelin sitten, kun pari isoäitiä katsoivat poikaa tosi pitkään -ajattelin toki itsekkäästi, että katsovat kuinka söpö poika on. :D

Mentiin sitten jossain vaiheessa hiekkalaatikolle leikkimään ja poika huomasi hiekkalaatikon toisessa päässä toisen pojan ja mentiin hänen kanssaan leikkimään. Yhtäkkiä toinen näistä isoäideistä huudahtaa kauempana tälle toiselle: "Nyt TOI poika meni leikkimään teidän Elmerin kanssa!" (nimi muutettu). Mä vähän ihmettelin tätä kommenttia, mutta en ole ollut niin paljoa muiden "puisto-aikuisten" kanssa tekemisissä, joten ajattelin, että kyse oli jotenkin siitä.

Tää toinen isoäiti sitten lähti jonnekin ja kohta tuleekin tämän Elmerin äiti katsomaan meidän leikkejä tosi vihaisen näköisenä. En jaksanut kiinnittää häneen mitään huomiota, kyllä hän sitten tulee sanomaan, jos tein jotain väärää, kun annoin poikien leikkiä keskenään. (Ja kiltisti he siinä leikkivät yhdessä, katselivat toistensa leikkejä.) Elmerin äiti sitten melko pian ilmoitti Elmerille, että "Lähdetään tuonne toiselle puolen puistoa liukumäelle." Kummastelin taas sitä, että miksi pitää kivat leikit keskeyttää, mutta en sanonut mitään. Äiti huusi Elmeriä tulemaan nopeasti. Elmeri sitten lähti äitinsä ja isoäitinsä kanssa. Ja isoäiti katsoi minua niin pahasti, että taas hämmästelin kuinka sisäpiiriläistä touhua täällä asukaspuistossa taas on. :'(

KUNNES TAJUSIN: pojallani oli mökkireissulta itikanpuremia naamassa. He luulivat, että pojallani on VESIROKKO! :headwall: Mutta miksi kukaan ei tullut kysymään tai sanomaan mitään?! Ja kuvittelivat minut joksikin täysin aivottomaksi idiootiksi, joka tuo sairaan lapsen tällaiseen paikkaan, jossa on paljon muita lapsia. Henk.koht. ei tulisi mieleenikään!

Harmitti niin paljon tämä asia, että lähdettiin siitä melkoisen pian pois. Meinasin mennä takaisin vielä kertomaan, miten tilanne on, mutta harmitti niin paljon, että kärvistelköön nyt vähän aikaa, että tuleeko vesirokkotartuntaa itikanpuremista... :saint:

*Anteeksi päivän purku*

Tosi karua käytöstä aikuisilta ihmisiltä. :headwall: Oisko ehkä voinu tosiaan kysyä et onks lapsella joku rokko päällä ?
Heh, siinähän jännäilevät tuleeko lapselle joku rokko vai ei ! :laugh: Ihan hyvä ettet moisen jälkeen menny oikasemaan.

Kiitti Pai80 ja pikkupiikkis tuesta! :hug:

Mäkään en ymmärtänyt ollenkaan mitään heidän käytöksestään, kun tosissaan olin jo juhannuksesta asti katsonut noita hyttysen pistoja... Yhtäkkiä vaan iski älynväläys. Mutta ihan oikeasti, kuka tulee sairaan lapsen kanssa mihinkään tollaiseen julkiseen paikkaan leikkimään...? En tajua sellaista. :/

Heh, siinähän jännäilevät tuleeko lapselle joku rokko vai ei ! :laugh:
:kieh:

Meillä lapsella 1,5v sama homma, naama täynnä näppyjä hyttysenpistoista. Olen ihan reippaasti kertonut äideille puistossa että kyseessä ei ole tarttuva tauti vaan ärhäköityneet hyttysenpuremat. Olen ajatellut että ne kuitenkin kiinnittää huomiota niin parempi vaan heti sanoa, ettei kukaan mielessään kummastele mitäs pahkuroita lapsella on päässään.

Yhteistyössä