V
väsynyt mami
Vieras
Nyt siis tilanne seuraava: Olen rv 38+6, huomenna äippäpoliaika, jossa keskustellaan käynnistysmahdollisuudesta. Vointini on nimittäin aivan nollassa, olen petipotilaana selän takia, siinä on virheasento todella suuren mahan takia, kivut ovat niin kovat, että olen elänyt särkylääkkeiden voimalla jo muutaman viikon. Myös supistukset ovat jokapäiväinen riesa(alkoivat vkolla 29), paikat ovat jo jonkin verran auenneet(2sormelle auki, kanavaa 2cm, sekin auki). Kotona häärää lisäksi 2v. vauhtimimmi, jonka perässä pitäisi jaksaa juosta koska iskä on päivät töissä.
Onko siis kellään kokemusta ennen la tapahtuneesta käynnistyksestä yllämainitun kaltaisessa tilanteessa? Olen todella rikki, tuntuu että jokainen päivä on yhtä taistelua kipujen ja pahan olon kanssa. En tarvitse saarnaa kuinka vauvan olisi hyvä vielä kasvaa masussa, koska eihän äidin kokoaikainen stressikään voi hyvästä olla...? Kokoarviokin näyttää vauvan olevan jo yli 3,5kg.
Apuja?
Onko siis kellään kokemusta ennen la tapahtuneesta käynnistyksestä yllämainitun kaltaisessa tilanteessa? Olen todella rikki, tuntuu että jokainen päivä on yhtä taistelua kipujen ja pahan olon kanssa. En tarvitse saarnaa kuinka vauvan olisi hyvä vielä kasvaa masussa, koska eihän äidin kokoaikainen stressikään voi hyvästä olla...? Kokoarviokin näyttää vauvan olevan jo yli 3,5kg.
Apuja?