Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2005 klo 07:27 pelokas kirjoitti:kokemuksia? ois edessä tällä viikolla ja jännittää pirusti. onko se niin kamalaa kuin kerrotaan? että voi kestää montakin päivää? yrittävätkö kuinka kauan käynnistellä tuloksetta ennen kuin päätyvät sektioon?
kiitos jo nyt niille jotka vaivautuvat vastaamaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 13:33 Ninnu kirjoitti:Mulla käynnistettiin ja vuorokauden sisällä syntyi, vaikka paikat oli täysin kiinni ja kypsymättömät... Ei ollut kamalaa, kun ehdin saada koko ajan kipuihin jotain. Oikeastaan käynnistys tuntui turvalliselta kun olin alusta asti hyvissä käsissä!
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 13:33 Ninnu kirjoitti:Täällä samanmoinen tilanne. Sain suunkautta otettavia pillerinmurusia (3kpl) ja supistukset alkoivat säännöllisesti 4 tuntia ekan pillerin ottamisen jälkeen.
Olen myös kuullut, että käynnistetyllä synnytyksellä on supparit kovempia, mut enpä sitten tiedä, kun ei ole mitään mihin verrata. Mutta onhan nuo kipulääkkeet keksitty.