Käynnistyksen kokeneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei eroa edelliseen, itsekseen käynnistyneeseen, synnytykseen, sattui kummassaki mutta mun kohdalla kivun määrällä ei ollu eroa. mulla siis käynnistettiin kalvojen puhkaisulla 2.raskaus yliaikaisuuden takia, ei auttanu porrasjuoksut eikä vadelmateet, ei nännien hieromiset eikä seksi

Joo, Käynnistetty synnytys oli ihan hirvee, luonnollinen ihan ok. Cytoteceilla käynnistettiin. Ja siis tabuilla käynnistetään ainakin silloin kun kalvot ovat jo puhki ;-)

molemmat on käynnistetty.. toinen pillereillä ja toinen kalvojen puhkaisulla.. pillereiltä käynnistyi niin et lapsivedet meni ja alkoi kovat supistukset.. kalvojen puhkaisu sai aikaan jonkinlaisia supistuksia, mut tippa siihen laitettiin. Pari kivuliasta supistusta odoteltiin ja olin jo valmiiksi pyytänyt spinaalin, koska tipalla saadaan aika muhkeat kivut aikaan. No sit pari tuntia odoteltiin kivuitta ja kohdunsuu auki ja sit alkas tuntokin palailla niin et pysty hyvin ponnistamaan. Ihana synnytys, kun ei ollut juurlainkaan kipiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Kerro lisää!!! Mäkin tahtoisin yhen "Normaalin" synnytysen

Hiero nännejä. Kovaa.

Voi tietenkin olla sattumaakin, mutta 10 vaille 2 viime yönä aloitin nännijumpan, tasalta alkoi supistaa ja 15 yli 2 supparit tuli säännöllisesti muutaman minuutin välein. Syntyi tänään aamulla 6:38 =)

millai sä niitä hieroit? siis "nypit" vai "pyörittelit" vai miten? :D

Vastaus vähän hitaalla, välillä pitää ihailla vauvaakin :D

Niin mä luin useammasta paikasta, että nännien "karaiseminen" imetystä varten on monella aiheuttanut suppareita. Jos olisin uskonut, en välttämättä olisi kokeillut keskellä yötä :kieh: Aikaa kovaa hieroin, enimmäkseen pyörittelin, mutta myös puristin ja nypin. Kuulemma kolme kertaa päivässä max tunnin ajan, mutta emmä tosiaan päässyt niin pitkälle, 10min riitti :D

*muoks* Ja ennen kun joku pässi kysyy, niin ei, se ei todellakaan ollut lainkaan kiihottavaa.

Yhteistyössä