Käykö teille koskaan näin? (unista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unet

Vieras
Viimeyönä näin unta eräästä ihmisestä, josta en ole kuullut puoleen vuoteen. Enkä ole häntä edes ajatellut, ainakaan viime päivien aikana. Mutta nyt näin unta, ja kun aamulla heräsin, huomasin että tää unessa näkemäni ihminen oli yrittänyt soittaa mulle viime yönä.

Ihan samoin tapahtui aiemminkin, kyseessä oli eri ihminen. Näin hänestä unta, ja samana yönä hän oli yllättäen laittanut minulle sähköpostia. Edellisestä yhteydenotosta oli silloinkin mennyt lähes vuosi.

Osaako joku selittää tätä, näettekö te muutkin tämmöisiä unia samaan aikaan kun joku koettaa ottaa yhteyttä?

Mulla hurjin unikokemus oli nähdä unta henkilöstä jota en ollut ikinä tavannut. Sittenpä tapasin ja hymyä myöten oli kuin unieni ihminen. Elämää suurempi juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Muisto:
Mulla hurjin unikokemus oli nähdä unta henkilöstä jota en ollut ikinä tavannut. Sittenpä tapasin ja hymyä myöten oli kuin unieni ihminen. Elämää suurempi juttu.

Ihanaa :) Oliko kyseessä tuleva kumppanisi tms? Tuntui varmaan uskomattomalta kun näit sitten hänet oikeasti ensi kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Unet:
Alkuperäinen kirjoittaja Muisto:

Ihanaa :) Oliko kyseessä tuleva kumppanisi tms? Tuntui varmaan uskomattomalta kun näit sitten hänet oikeasti ensi kertaa.

Ei sentään tuleva kumppani, mutta hyvin tärkeä ihminen elämässäni. Oli se aika hurjaa...