Käykö teillä pääsiäsipupu,- kukko vai -noita?Vai joku muu?

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Mihin tuo munat?tuoko vaan munia vai muutakin?

Mielenkiinnolla kyselen ku meillä aikoinaan noita toi yöllä sukkahousuihin pääsiäsimunia ja -karkkia......nykyää tytöl pääsiäispupu tuo niihin sukkahousuihin munia...

Kukko munii.
Ja meillä oli pienenä sellaiset pehmo-kukot, joilla oli mahassa vetoketju ja sinne sisään sai suklaamunan.
Ja samainen kukko toimittaa samaa tehtävää tänäkin päivänä. Jostain pitäs samanlainen keksiä sitten toisellekin muksulle.

Jos oltiin jossain reissussa, eikä kukko ollut mukana, kukko oli muninut pipoon sängyn alle.

Meillä noita tuo karkkia ja suklaamunia, piilottelee niitä ympäri kämppää ja aamulla poika sitten innoissan niitä etsii... täytyykin kohta lähteä jemmaushommiin!

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Kukko munii.
Ja meillä oli pienenä sellaiset pehmo-kukot, joilla oli mahassa vetoketju ja sinne sisään sai suklaamunan.
Ja samainen kukko toimittaa samaa tehtävää tänäkin päivänä. Jostain pitäs samanlainen keksiä sitten toisellekin muksulle.

Jos oltiin jossain reissussa, eikä kukko ollut mukana, kukko oli muninut pipoon sängyn alle.

Kun mä olin pentu, toi kukko aina munat sinne pipoon:)

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti Kuikka:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
me on suklaamunat jo syöty =)

sukkahousuihin munia :D

Jes!Sä oot eka jonka nyt tiiän meijän lisäks harrastavan sukkiksia! =)

Ei, ku musta se oli hauska mielleyhtymä :ashamed:

aijaa...voi hö mikä pettymys mulle ..täältä puuttuu se alahulli turbona hymiö...

Ei käy mikään. Meillä äiti piilottaa muutaman Kinderin.

Esikoinen on sen verran arka lapsi, ettei uskaltaisi nukkua, jos luulisi että meillä käy joku tuomassa suklaamunia. Kun häneltä irtosi 1,5 vuotta sitten ensimmäinen maitohammas, niin poikaparka itki hysteerisesti, kun pelkäsi hammaskeijun tulevan yöllä...

Meillä käy kukko munimassa, en vaan muistanut yhdessä lasten kanssa laittaa hattuja sängyn alle valmiiksi.. (no, 2v ja 3v tuskin niitä viel ymmärtäisivätkään )..
Suklaamunia kukko pääasiassa tuo, vähän saattaa joukkoon eksyä muutakin hyvää ;)

Kumman perheen "perinteillä" teillä mennään? meillä minun lapsuuteeni kuului kukko ja tuo hattu sängyn alle, mies ei ikinä ollut sellasesta kuullutkaan, heillä oli piilotettu munia kotiin ja kartat taisi olla piirretty että mistä löytyy..

No niin, kukko siis munii muillakin :D Esikoisen 12v kanssa tänään intettiin, että muniiko se kukko vai ei :D Poju meinasi, etteivät kukot muni... mä taas sanoin, että pääsiäiskukko kyllä munii, vai oletko koskaan kuullut pääsiäiskanasta ;) Pääsiäispupu se kuulemma munat tuo... :D

No, muni kuka muni, mutta munat on kuitenkin piilotettu ja lapset saavat aamulla niitä etsiä :)

Lapset jo isoja, mutta karkkia tai munia odottavat. Kun tyttö pieni, sanoi Jee kukko on MUNANNUT. Joten meillä siis kukko munaa. Paitsi että kyseessä on äitikana joka munaa.

Meillä toi pääsisäispupu jo eilen. En edes tiedä mikä se "oikea" päivä on, mutta meillä on lapsuudessa tuonut pitkäperjantaina ja nyt se toi meilläkin. Sitäpaitsi toi synnytyskin kolkuttelee niin ois ollut kurja, jos vaikka olis jäänyt koko homma, jos tästä joutuiskin vaikkapa synnyttämään kesken pupun munimisen. :D

Ja siis piilotellut oli se pupu sinne tänne kaikkea herkkua.

4,5v poika tosin kysyi jälkikäteen, että miten se viitsikin niitä niin piilotella joka puolella. Meinas kai, että helpommalla ois päässyt kun olis lätkässy tuomisensa yhteen paikkaan. :)

Yhteistyössä