Käykö tatuoinnin teko kipeää?

JosEiHyvälläSitPAhalla

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 464
0
36
Sellasen olisin perjantaina menossa ottamaan, mutta pikkasen jännittää, käykö se ihan Hirveästi kun selkään ( luultavasti lapaluuhun ) nakutetaan???
Pitäisköhän ottaa särkylääkettä varmuuden vuoksi, ennen kuin sinne menen, jos se vaikka auttaisi...
Hui, kun jännittää!! :whistle:

Ei se satu, tuntuu ikävältä ja vähän saattaa vihlasta kun menee kivaan kohtaan. Mä otin ekani tohon lapaluun/hartian johki ja olin ihan kakat housussa ku pelotti se kipu, mut ei se satu.

riippuu ihan kipukynnyksestäsi.mulla sattui aikoinaan pieni tatuointi,mutta monet sanoo ettei sattunut kun ottivat suuremmankin.siinä vaiheessa kun alue alkaa olla puutunut voi jo huokaista =)

Ei se paljoa satu. Mulla kulmakarvojen nyppiminen sattui nuorena enemmän kun tatuoinnin otto :). Rennosti koitat vaan olla. Ja kyllä voi pyytää pitään taukoja jos on iso kuva tehtävänä ja tuntuu pahalta!

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Kävin tänään ja eipä käynyt kipeää..
Kuin sääskien pistoja. :D

mulla taas sattu tänään ekaa kertaa :x mikään aiempi ei oo näin koskenu, kun tuonne käden sisäpuolelle ja olkapäähän nakutti ja teki mustan päälle valkoista niin piti puristaa käsi nyrkkiin pari kertaa.
lapaluuhun ottaessa sitä ei edes huomannut

Oon aina joskus miettiny et,mitä jos mää laittasin joskus tatskan.? Oon nähny siit jo unii,en tosin tiedä että olix se enne uni vai mikä?

Ja jos joskus laitan niin,oon sitte jo muuttanu kotoo pois omilleni. Ennen sitä en laita..,mutsi ja faija vois suuttuu jos laittasin jo nyt. Toisaalta sen tatskan laitto pelottaa,mut toisaalta olis se aika siistii..

Alkuperäinen kirjoittaja SA fani:
Oon aina joskus miettiny et,mitä jos mää laittasin joskus tatskan.? Oon nähny siit jo unii,en tosin tiedä että olix se enne uni vai mikä?

Ja jos joskus laitan niin,oon sitte jo muuttanu kotoo pois omilleni. Ennen sitä en laita..,mutsi ja faija vois suuttuu jos laittasin jo nyt. Toisaalta sen tatskan laitto pelottaa,mut toisaalta olis se aika siistii..

hei mene demin palstalle kyselee!

Alkuperäinen kirjoittaja dk:

-Kiitti vinkistä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja dk:

-Kiitti vinkistä. :)
-Pitääx sinne rekisteröityy.

Mulla on 2 tatuointia jonka ensinmäisen niistä otin 14vuotiaana :--D ja eipä ne juurikaan ole sattunut. Toinen selässä ja toinen nilkassa! Kolmatta tatuintia olen hankkimassa, johonki ranteen kohdalle :---)
Joten vastaukseksi sanon etteipä se tatuointi juurikaan satu, ihan ku viiltelis D::D:D riippuen tietysti kipukynnyksestä, mitä moni jo sanoi aikasemmin!

Yhteistyössä