Käykö muilla kauppa huutonetissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonot ajat?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huonot ajat?

Vieras
Mikä on kun ei vaan mene mikään kaupaksi? Vaikka olis kuinka hyvää ja halpaa niin ei vaan mene.. Ei edes reimatecit.. On kyllä jännä juttu.. Hinta halpa, kunto hyvä(en myy kulahtaneita, rikkinäisiä, nyppääntyneitä tms)... Tullut käytettyä huutonettiä jo kolmisen vuotta ei yhtään negoja tai muuta häikkää, positiivisia palautteita lähemmäs 300kpl. Viimeisin myynti ollut helmikuussa sen jälkeen ei ole mennyt mikään kaupaksi... Kukaan muu huomannut tätä??

Mä en osta enää mitään huutonetistä, ärsyttää se "huutaminen" ja odottelu ja jos ei saakaan tuotetta. Ostan nykyään vaan fb-kirppareilta. Sama myymisen kanssa.

Näin kesällä ei ehdi yleensä surffata netissä. ostan paljonkin huutonetistä luotettavilta myyjiltä nimenomaan tyttöjen vaatteita. Jotkut kyllä hinnoittelevat niin etteivät ota huomioon että postimaksun jälkeen saa halvemmalla kaupasta. Pitäisi alkaa myydä omiakin mutta työläältä tuntuu ja taidan antaa spr:lle.

Oon huomannu saman, mutta nyt läiskäsin monen vuoden toppavaatteet sinne, alkoi ärsyttää tuo fb-ryhmissä tinkaaminen! Mulla oli myynnissä aika paljon uutta merkkivaatetta ja esim uudesta toppahaalarista jonka ovh on 149 euroa ja pyynti oli vähän reilu puolet tästä (eli tosi edullinen!) ja silti tarjotaan vielä monta kymppiä vähemmän...

[QUOTE="vieras";28844522]Facebookiin on ostajat ja myyjät siirtyneet.. Ja veikkaan myös yhdeksi syyksi huuto.netin uudistusta.[/QUOTE]

Mä en tajua miten se uudistus on niin suuri juttu joillekin, eihän muuta kuin ulkoasu muuttunut?

Facebook-kirppareilla myyn ja ostan minäkin enemmän. Tosin niissä on paljon huonojakin puolia, ei esim. ostajasta nää mitään entisiä palautteita ja postaukset tulee siinä postausjärjestyksessä, eikä esim. tiettyä kategoriaa voi hakea..

Mietin just, että laitanko huuto.nettiin vai FB-kirpparille kenkiä ja vaatteita. Kai mä sitten kallistun tohon Facebookkiin jos huuto.net on vähän lakastunut.

Jos pyytää käyttämättömästä laatuhaalarista puolet alkuperäisestä hinnasta niin en minäkään huutaisi. Nettikaupoista kun saa uusia haalareita myös puoleen hintaan tähän aikaan vuodesta ja nissä on sentään palautusmahdollisuus (just viime kuussa tilasin tällaisen kun halusin olla liikenteessä reilusti ennen talvea ja muita ostajia).

Mää kyllä käytän huuto.nettiä paljon ja kesä on aina hiljasta aikaa, mutta kyllä jo viimeset pari viikkoa on kauppa käyny tosi hyvin. Oon myyny jo melkein kaikki talvivaatteet ja kengät tässä parin viikon aikana, mulla on kaikki myynnissä olevat menny kyllä tosi nopeesti. Ja myyn siis paljon siellä joka kuukausi. En juuri muuta kun lastenvaatteita ja kenkiä ym tarvikkeita.

Kausia on jolloin ei mene viikkoihin mitään, sitten saattaa yhtäkkiä mennä joka päivä kaksi tuotetta :).
Käytän nykyään pelkästään OSTAHETI - hintoja niin ostaja saa heti haluamansa :).

Ei käy tori.fi:ssäkään kauppa. Aloitin ajoissa pieneksi jääneiden vk-vaatteiden ja kenkien myynnin ja suurin osa on tickettiä, reimaa ja muita laadukkaita merkkejä ja eivät ole kaupaksi menneet. No annan vielä tämän kuun olla myynnissä, jos sitten menisivät. Pakkohan sitä on syysvaatetta lapsille hankkia. Omilleni olen jo ostanut mutta nuo pieniksi jääneet olisi kiva saada myytyä.

Yhteistyössä