Käykö miehenne yksin lapsen/lasten kanssa vanhemmillansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja kaipaillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja kaipaillaan

Vieras
Itseäni ei huvita mennä ollenkaan miehen vanhemmille kylään, koska anoppi on mikä on.

Olenko siis tyhmä ja ahdasmielinen, kun en lähde mukaan? Pelkään, että minusta välittyy tämmöinen kuva. Olen sitten se paha miniä, josta kaikki supattelee ja ihmettelevät päätöstäni. Mutta, en todellakaan viihdy "anoppilassa" ja tunnen suurta ahdistusta siellä käydessä.

Mieheeni luotan täysin lapsen hoidossa, mutta anoppi onkin sitten eriasia. Kuinka vanha lapsenne oli kun miehenne kävi yksin lapsen kanssa vanhemmillaan vai onko sillä iällä mitään merkitystä?

Kyllä se käy toisinaan, ihan vauvasta saakka ovat yhdessä kyläilleet, menneet miehen vanhempien mökille jne.
Mulla on onneksi ihan hyvät välit, mutta jos nyt ei ole "pakko" lähteä mukaan niin silloin jään kyllä muihin puuhiin.. :whistle:

Mies käy yksin lapsien kanssa kylässä niin omilla, kuin minunkin vanhemmilla. Välillä sitten minä käyn yksin lasten kanssa ja välillä käydään koko porukka.
Muksut ovat kulkeneet isänsä matkassa ihan vastasyntyneestä lähtien, tosin ruokailu aiheutti omat rajoituksensa.

kyllä mun mies käy pojan kans kaksistaan anoppilassa paljonkin. siis suunnilleen kerran viikossa eikä siinä mun mielestä oo mitään outoa. yhdessä koko porukalla käydään ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään ja mä käyn pojan kans kahvilla silloin kun jätän hoitoon mummolle. ja välimatkaa meillä noin kaks km.

Mulla ei ole mitään valittamista mieheni vanhemmista, mutta ei minua kiinnosta tavata heitä monta kertaa viikossa. Joskus lähden mukaan, joskus ei. En tiedä sitten supatteleeko siellä joku; jos näin niin jupiskoot!
Joskus kyllä veetuttaa tuo miehen tarvis tavata vanhempansa niin usein.

Mieheni on kuljettanut lapsia mukanaan vauva-iästä lähtien, varmaan hieman outo tapaus kun raahaa niitä aina mukanaan!?

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kyllä se käy toisinaan, ihan vauvasta saakka ovat yhdessä kyläilleet, menneet miehen vanhempien mökille jne.
Mulla on onneksi ihan hyvät välit, mutta jos nyt ei ole "pakko" lähteä mukaan niin silloin jään kyllä muihin puuhiin.. :whistle:

Ihan kuin meillä!

Yhteistyössä