Käykö kukaan kävelee kun vauva kantorepussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave:

Mutta Äijä kyllä toimii kantajana. =)

Heti kun neiti oppi istumaan, tehtiin useamman kilometrin lenkkejä.
(sitä ennen mä kannoin sitä liinassa, silloin ei paria kilometriä pidemmälle menty :) , painoi moinen)

Näin tuulisella vaikka suht lämpöisellä ilmalla täytyy muistaa pukea vauva tuulenpitävään pukuun. tänään katsoin kauhulla kun isä itse t-paidassa ja vauva ilman vk-pukua ihan tuulen läpäiseväs asus koiraansa ulkoiluttivat. Ainakin meillä tääl keski-suomes kylmä tuuli on petollinen noin pienille.

Eilen just käytiin koiran kanssa maastossa 2½ tuntia ja hyvin jaksoin kantaa tuota meitin poikaa (5kk) ~8kg.
Mie oon vähitellen pidentänyt kantoaikoja, kyllähän se ylimääräinen paino tuntuu. Ja mie kannan poikaa vielä edessä. Kunhan oppii istumaan itse taidan siirtyä kantamaan selässä.

kannoin kuopusta 20kk asti edessa ergossa. hyvin jaksoin, selassa kantaminen ei jotenkin ollut meidan juttu ollenkaan. kavelyilla kaytiin ja shoppailemassa ja poika viihtyi siina niin mainiosti etta kerrankin huomasin etta se oli melkein neljatta tuntia istunut siina vallan tyytyvaisena, pienet nokoset otti valilla.

Yhteistyössä