Käykö ihmiset kävelyillä enää ollenkaan? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Melkein päivittäin käyn vauvan kanssa kunnon kävelylenkin, vähintään 45min tai tunti. Kävelen pitkin kyliä, täällä on ihanat kävelytiet ja maisemat. =)

Muuten , olen kuullut kehuja siita maatilapuodista. Taitaa nyt vaan olla viela kiinni helmikuun alkuun. Oletko kaynyt siella?

Olen toki! Ihana putiikki, käydään aina joulun alla siellä anopin kanssa ja kesällä tietysti myös joskus. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Melkein päivittäin käyn vauvan kanssa kunnon kävelylenkin, vähintään 45min tai tunti. Kävelen pitkin kyliä, täällä on ihanat kävelytiet ja maisemat. =)

Muuten , olen kuullut kehuja siita maatilapuodista. Taitaa nyt vaan olla viela kiinni helmikuun alkuun. Oletko kaynyt siella?

Olen toki! Ihana putiikki, käydään aina joulun alla siellä anopin kanssa ja kesällä tietysti myös joskus. =)

PItaa tulla kaymaan sitten heti helmikuussa. varsinkin lammasmakkaraa olen kuullut kehuttavan.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ei, en käy kävelyllä.
Tosin en asu taajamassakaan, eikä lähelläkään ole ainoaakaan kävelytietä.

Viime syksynä sienestin kyllä kävellen muutaman kerran, mutta sitten tajusin, että niilläkin reissuilla voin pistää hevosen kävelemään ja istua itse kyydissä.

Mullakin on matkaa sellaiset 10 kilsaa tuonne asutusalueille, menen sinne autolla.

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Ei, en käy kävelyllä.

Viime syksynä sienestin kyllä kävellen muutaman kerran, mutta sitten tajusin, että niilläkin reissuilla voin pistää hevosen kävelemään ja istua itse kyydissä.

Mullakin on matkaa sellaiset 10 kilsaa tuonne asutusalueille, menen sinne autolla.

Mä sit taas käyn kävelyllä tuolla mettätiellä... Ehkä hyvällä tuurilla voi tulla auto vastaan 2 tunnin kävelyn aikana :D Ihana ihana maaseutu ja oma rauha!

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Ei, en käy kävelyllä.

Mä sit taas käyn kävelyllä tuolla mettätiellä... Ehkä hyvällä tuurilla voi tulla auto vastaan 2 tunnin kävelyn aikana :D Ihana ihana maaseutu ja oma rauha!

Kai sitä vissiin kyllästyy siihen omaan rauhaankin. :D

No tietty käy. Mutta tämmöset läskit lyllertävät pilkkopimeässä, jotta ei tarvi nähdä itsestä tehtyä topiccia samana/seuraavana päivänä tällä palstalla.

Mä liikun päivittäin kävellen tai pyörällä lähinnä hyötyliikuntaa kun tuota autoakaan ei ole eikä viitsi maksaa linkkarimaksua lyhyestä matkasta joka meiltä tohon keskustaan on.

Tosin tänään kuulin niin hirveitä että ei tie uskaltaako täällä kohta iltasella yksin kulkeakkaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Mä liikun päivittäin kävellen tai pyörällä lähinnä hyötyliikuntaa kun tuota autoakaan ei ole eikä viitsi maksaa linkkarimaksua lyhyestä matkasta joka meiltä tohon keskustaan on.

Tosin tänään kuulin niin hirveitä että ei tie uskaltaako täällä kohta iltasella yksin kulkeakkaan :/

No?

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:

No?

No en mä taida täällä tän tarkemmin kertoa kun ei ole missään uutisissa ollut. Mutta valotan sen verran että Pahoinpitelystä kyse.

Se on epämuodikasta. Se on liika tavistouhua. Nykyään käydään kuntosalilla ja kaikissa ihme jumpissa! Tai ostetaan crosstrainer ja reenataan sillä samalla ku katsotaan salkkareita.

Ja juu, ite kyllä käyn. Lähinnä päiväsaikaan tuola metsätiellä. Eipä sielä illalla näkiskään mitään. Jos illalla käyn ni kävelen vaan tuota pyörätietä eteenpäin, keskustasta poispäin.

Yhteistyössä