kaya
Näen pienen tytön syntyvän kahden vuoden sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja AiKauhia:Uteliaisuus voitti: Saammeko toisen lapsen, jos niin milloin...?
Näen pienen tytön syntyvän kahden vuoden sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja AiKauhia:Uteliaisuus voitti: Saammeko toisen lapsen, jos niin milloin...?
vastaatkoAlkuperäinen kirjoittaja mä:Miten mun opiskelu selviää... miten mun ja miehen suhteen käy.... millon vauva????
pelottavaa... :| B)Alkuperäinen kirjoittaja kaya:Työelämässä näen muutosta.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuleeko meille vielä lapsia?? :xmas: Entä mun työtilanteeni?
Lapsiluku kasvaa yhdellä pojalla.
Työelämään tosiaan haluan muutosta,mut pettääkö mulle tehty sterilisaatio?? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kaya:Työelämässä näen muutosta.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuleeko meille vielä lapsia?? :xmas: Entä mun työtilanteeni?
Älä muuta virka...Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:pelottavaa... :| B)Alkuperäinen kirjoittaja kaya:Työelämässä näen muutosta.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuleeko meille vielä lapsia?? :xmas: Entä mun työtilanteeni?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Työelämään tosiaan haluan muutosta,mut pettääkö mulle tehty sterilisaatio?? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kaya:Työelämässä näen muutosta.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuleeko meille vielä lapsia?? :xmas: Entä mun työtilanteeni?
vastaisitko mullekkin,hypit vastauksien kanssa miten sattuu....Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:tuleeko mulle lisää lapsia?entä seurustelupuoli,mitä näet?
saat kyllä ja jopa kahden näen tulevan-kaksoset tai pieni ikäero.Alkuperäinen kirjoittaja juuli:Saanko mä koskaan omaa vauvaa?
onko tämä ihan lähitulevaisuudessa? tulemmeko kuitenkin pysymään yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja kaya:Teillä on näkyvissä iso ongelma jota on hyvin raskas ja vaikea selvittää.Alkuperäinen kirjoittaja Måther05:saanko lisää lapsia? tulevaisuus mieheni kanssa?
Eivät kaikki lapset ole biologisia.Alkuperäinen kirjoittaja eee:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Työelämään tosiaan haluan muutosta,mut pettääkö mulle tehty sterilisaatio?? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kaya:Työelämässä näen muutosta.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuleeko meille vielä lapsia?? :xmas: Entä mun työtilanteeni?
huhuuAlkuperäinen kirjoittaja mä:vastaatkoAlkuperäinen kirjoittaja mä:Miten mun opiskelu selviää... miten mun ja miehen suhteen käy.... millon vauva????
Riippuu miten paljon miehesi on valmis selvittelemään asiaa. Hänen on vaikea myöntää virheitään.Alkuperäinen kirjoittaja Måther05:onko tämä ihan lähitulevaisuudessa? tulemmeko kuitenkin pysymään yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja kaya:Teillä on näkyvissä iso ongelma jota on hyvin raskas ja vaikea selvittää.Alkuperäinen kirjoittaja Måther05:saanko lisää lapsia? tulevaisuus mieheni kanssa?
Opiskelusi saat päätökseen mutta hieman myöhässä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:huhuuAlkuperäinen kirjoittaja mä:vastaatkoAlkuperäinen kirjoittaja mä:Miten mun opiskelu selviää... miten mun ja miehen suhteen käy.... millon vauva????
Aina vaan paranee joopa joo.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kaya:Eivät kaikki lapset ole biologisia.Alkuperäinen kirjoittaja eee:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Työelämään tosiaan haluan muutosta,mut pettääkö mulle tehty sterilisaatio?? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kaya:Työelämässä näen muutosta.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuleeko meille vielä lapsia?? :xmas: Entä mun työtilanteeni?
Saat lapsen toiselle miehelle viiden vuoden kuluessa.Alkuperäinen kirjoittaja vastaakiltti:Selvitäänkö me näistä koettelemuksista? Tuleeko minulle vielä joskus lapsia, sukupuoli?
mutta millon vauvaAlkuperäinen kirjoittaja kaya:Opiskelusi saat päätökseen mutta hieman myöhässä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:huhuuAlkuperäinen kirjoittaja mä:vastaatkoAlkuperäinen kirjoittaja mä:Miten mun opiskelu selviää... miten mun ja miehen suhteen käy.... millon vauva????
Miehesi pelkää isäksi tuloa.