V
voih
Vieras
äiti poltti ainakin askillisen tupakkaa päivässä koko raskauden ajan ja vauva on tosi itkuinen ollut syntymästä saakka ja kärsii hengitystieinfektioista. Sääliksi käy pientä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ........:Mulla tollane ois entinen kaveri.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Ja mulla ollut tosi terveet ja helpot lapset, nukkuneet hyvin ja syöneet. Ei juuri antibioottikuureja eikä pooissaoloja töistä heidän vuokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Ja mulla ollut tosi terveet ja helpot lapset, nukkuneet hyvin ja syöneet. Ei juuri antibioottikuureja eikä pooissaoloja töistä heidän vuokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja ........:Mulla tollane ois entinen kaveri.
no huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin näkee vaan läheltä kuinka vauvan vaikea olla kokoajan ja toiaan jatkuvasti räkäinen yms. Mutta niin ovat hänen muutkin lapset atoopikkoja, astmaatikkoja ja oppimisvaikeuksista kärsiviä. jokaisen aikaan tupakoinut paljon.Välillä sitten valittelee kuinka jollakin lapsella taas kutiaa iho niin että repii ittensä verille tai kuinka saa astmakohtauksia jokua lapsista. lisäksi osa lapsista todella pienikokoisia ikäisikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja ........:Mulla tollane ois entinen kaveri.
no huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja ........:Mulla tollane ois entinen kaveri.
no huh huh
Ei mitään huh huh, voisi olla minullakin entinen kaveri.
Alkuperäinen kirjoittaja joop:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin näkee vaan läheltä kuinka vauvan vaikea olla kokoajan ja toiaan jatkuvasti räkäinen yms. Mutta niin ovat hänen muutkin lapset atoopikkoja, astmaatikkoja ja oppimisvaikeuksista kärsiviä. jokaisen aikaan tupakoinut paljon.Välillä sitten valittelee kuinka jollakin lapsella taas kutiaa iho niin että repii ittensä verille tai kuinka saa astmakohtauksia jokua lapsista. lisäksi osa lapsista todella pienikokoisia ikäisikseen.
raivostuttavaa
arvatkaapa muuten ottaako mua päähän että kun 2 mun lapsista on ikäisikseen huomattavan pienikokoisia ja yksi atooppinen, yhdellä pienenä infektioastmaa ja aina kaikkialla kuvitellaan että olisivat tupakkavauvoja
raskauksien aikana en kuitenkaan ole edes oleillut tupakansavuisissa paikoissa saati polttanut yhtäkään!
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mullakin yksi tuttu joka ei ilmeisesti huomaa että tupakointi on vaikuttanut lapsiinsa. yhdellä lapsista istukka oli kalkkeutunut, toisella taas atopia ja yksi on tosi pienikokoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖ:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mullakin yksi tuttu joka ei ilmeisesti huomaa että tupakointi on vaikuttanut lapsiinsa. yhdellä lapsista istukka oli kalkkeutunut, toisella taas atopia ja yksi on tosi pienikokoinen.
hahahah KAIKILLA KALKKEUTUU ISTUKKA VÄHEMMÄN TAI ENEMMÄN
Alkuperäinen kirjoittaja ........:Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖ:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mullakin yksi tuttu joka ei ilmeisesti huomaa että tupakointi on vaikuttanut lapsiinsa. yhdellä lapsista istukka oli kalkkeutunut, toisella taas atopia ja yksi on tosi pienikokoinen.
hahahah KAIKILLA KALKKEUTUU ISTUKKA VÄHEMMÄN TAI ENEMMÄN
NIIN ETTÄ VOI SITÄ RÖÖKIÄ KISKOA JA SILTI EI VAUVOILLE TUU MITÄÄN!
ITE POLTIN 8 ASKIA PÄIVÄSSÄ JA LAPSI 1VEE, SYNTYESSÄÄN PAINO 8KILOO JA YHTÄÄN EI OO NÄKYNY ET KISKOIN RÖÖKII KOKO AJAN!!! NIIN!!
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:pitäskö mun sitte miks sääli ystävääni? silläkin syntyi pieni lapsi ja kokoajan hengitystieinf. päällä ja se ei ees polttanu tupakkaa |O