Kävisitkö näytillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
Oon nyt viikon ollu kippeenä. Ke-pe ei lähteny ääntä yhtään, ja perjantaina sh:n tuomio olikin kurkunpääntulehdus. "jos oireet ei lopu niin alkuviikosta vois yrittää lääkärille".
Nyt on sit ääni palautunu joten kuten, mutta kurkkua kutittaa jatkuvasti ja yskittää myös. Nuhaa myös jonkin verran, yskä kuitenkin kuivaa köhimistä ja röhimistä.

Kuumetta ei ole, muuten olo ok. Eli; jos sulla olis tällainen tilanne, käviistkö jo lekurilla vai oottelisitko vielä josko menis ohi ittekseen. Antibiootit ym:hän ei kurkunpääntulehdukseen auta, mutta meediomutsini arveli mulla olevan vähintään poskiontelotulehduksen äänen käheydestä päätellen.. :whistle:

No mulla on just samanlaista. Hoitajalla tai missään en oo käyny sillon ku flunssa alko mutta nyt on tosissaan yskä samanlaista ku sulla. Kurkkua kutisee järjettömästi, siitä seuraa sitten mahtavia yskänpuuskia, ärsyttävää kuivaa yskää. Nuhaakin vielä on jonku verran.

Enkä meinaa mennä käymään lääkärissä. Tällaset menee muutamassa päivässä ohi, mulla ainakin :)

mä oon nyt viikon ollu tässä lentsussa.. ehkä mä oottelen vielä ku ei kerran kuumettakaan oo.
ukko kävi torstaina työpaikan lekurilla, kun oli flunssainen oli ja päätä särki (että sais saikkua). diagnoosi oli housen tapaan nopea, "alkava keuhkoputkentulehdus" ja antibioottikuuri+saikkua.
eikä hän ollu neljäsosaksaan yhtä romuna ku mä, paitsi heti kun sai diagnoosin.. :whistle:

Mulla on 1,5 viikkoo ollu tätä, tää on kuulemma sitkeetä laatua tämä flunssa.. Ja kyllähän tossa pari päivää oli tosi karsee olo, onneks ei kestäny kauempaa. Mulla on varmaan mahtavat vatsalihakset tän flunssan jäljiltä, yskiä saa niin että vatsa on kipeenä.

mullakin mies ihan puolikuollut kun tuli flunssa ja kuume. Kanto kauhean läjän kaikkia eri yskänlääkkeitä ja nenäsuihkeita kotiin että nyt paranenpian. Mulla sama tauti, ja raskaana olen että jää nuo sen lääkkeet käyttämättä, en silti ole niin puolikuollut kuin se :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Oon nyt viikon ollu kippeenä. Ke-pe ei lähteny ääntä yhtään, ja perjantaina sh:n tuomio olikin kurkunpääntulehdus. "jos oireet ei lopu niin alkuviikosta vois yrittää lääkärille".
Nyt on sit ääni palautunu joten kuten, mutta kurkkua kutittaa jatkuvasti ja yskittää myös. Nuhaa myös jonkin verran, yskä kuitenkin kuivaa köhimistä ja röhimistä.

Kuumetta ei ole, muuten olo ok. Eli; jos sulla olis tällainen tilanne, käviistkö jo lekurilla vai oottelisitko vielä josko menis ohi ittekseen. Antibiootit ym:hän ei kurkunpääntulehdukseen auta, mutta meediomutsini arveli mulla olevan vähintään poskiontelotulehduksen äänen käheydestä päätellen.. :whistle:

Onko "poskipäissä" paineen tunnetta, varsinkin kun kumarrut? Se viittais enemmän p-ontelutulehukseen kuin pelkkä äänen käheys...

Alkuperäinen kirjoittaja jatkuvassa p-o-kierteessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

ei oo painetta! en muistanukkaan tuota.. kassellaan siis vaan. vaikka tää kutina tekee hulluksi :snotty:

Onko "poskipäissä" paineen tunnetta, varsinkin kun kumarrut? Se viittais enemmän p-ontelutulehukseen kuin pelkkä äänen käheys...

Yhteistyössä