Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:OT... minusta on jotenkin noloa mennä naimisiin maha pystyssä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Anni Vadelma:Oikein kaunis ja käy hyvin! Mullakaan ei ollut valkoinen hääpuku, vaan satiininen puuterinvärinen, jossa oli spagettiolkaimet, ja hyvin toimi..
Lämpimät onnittelut morsiolle! :flower:
:attn: kaikki siis katsoo sitä yläbannerin kuvaa? ap tarkoittaa sitä valkoista mekkoa joka tulee kun rullaatte vähän alaspäin, tuota bannerin mekkoa ei taida olla edes puljussa myynnissä :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja öh:No mikset myy sitä pois? Vai säästätkö tyttärellesi?Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Ihan jo senkin takia ajattelin etten osta mitään satiinista muotiluomusta kun minulla on tilaa viemässä vielä entinenkin hääpuku jolla en tee ikinä enää mitään ja joka muistuttaa vaan vääristä valinnoista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:OT... minusta on jotenkin noloa mennä naimisiin maha pystyssä :snotty:
mun mielestä taasen ei lainkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Nyt mulla on vielä aikaa ja energiaa järjestää juhlat.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Meinasitkos ottaa pääkallolla![]()