kävipä se kivuttomasti, en olis uskonu!!!

Hölmölän-iita

Aktiivinen jäsen
30.04.2005
2 294
0
36
Kaksosilta tuttipullojen ottaminen kokonaan pois. Eivät yhtään kaipaa koko pulloja ja hyvin nukkuvat yön nokkamukin kanssa, jossa vettä vain. Nukahtaessaan saavat mukiin ihan tavan maitoa ja sitten käyn laittamassa yöllä pelkkää vettä. Jee, olin varma ettei onnistu näin helposti. =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohtii:
Miksi vaihdoit pullon nokkamukiin? Eikö olisi samalla kannattanut jättää ilta- yöjuominen kokonaan pois ??

No, mun mielestä ei ole paha rasti , että yöllä vettä hörppäävät.

Ei, en sillä tarkottanutkaan että se paha asia olisi :) Mietin vaan että jos ois "samalla kivulla" jääny sitte kokonaan pois :)
Eihän vedestä mitään haittaa olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:
Miksi vaihdoit pullon nokkamukiin? Eikö olisi samalla kannattanut jättää ilta- yöjuominen kokonaan pois ??

No, mun mielestä ei ole paha rasti , että yöllä vettä hörppäävät.

Ei, en sillä tarkottanutkaan että se paha asia olisi :) Mietin vaan että jos ois "samalla kivulla" jääny sitte kokonaan pois :)
Eihän vedestä mitään haittaa olekaan.

Niin, no mietin kyllä tuota, että ilta maidon jälkeen kokonaan muki pois, mutta luulin et alkavat hirviän huudon sitten ja ajattelin ettei tuo vesi ole paha hampaille jne.
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Meillä tyttö saa kauhean raivarin jos yrittää antaa vettä maidon tilalla, onneksi haluaa sitä enää kerran yössä...

Voi

:| mutta hyvä ettei halaua enään kuin kerran =) =) :hug: Mä kans olin varma että kaksoset huutavat kun saavat vaan veden , mutta ihme etteivät.

Meillä 3v 9kk:lla edelleen vedellä täytetty taikamuki sängyssä mukana, sillä en jaksaisi lähes joka yö nousta vain sen vuoksi, että lapsi tahtoo vettä. Nyt hörppää vettä omia aikojaan, ja jatkaa uniaan. Jos taikamuki jonain yönä unohtuu vierestä, on takuuvarma herätys tiedossa. Itsekin herään yöllä janoon usein, ja pidän vesilasia sängyn vieressä, miksen siis soisi samaa lapselle. Vesilasi vain olisi turhan riskialtis yökaveri vielä meidän tytölle, vaikka päivisin juomansa juokin ihan tavallisesta mukista/lasista.